Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

meguiars new car - swirl

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Gister heb ik mijn auto gewassen met de meguiars new car kit. Dit heeft verbluffende resultaat gegeven!

Echter zag ik deze avond in het licht her en der swirls op mijn auto zitten. Ik vraag mij af of die er altijd op zitten of dit is gekomen door het wassen??

Ik merk wel dat de lak erg gevoelig is, want een trui erlangs halen of het eraf halen vna vogelpoep geeft al van die swirls.

Graag hoor ik of jullie er ook last van hebben en of hoe ik dit kan oplossen.

Geplaatst

nee maar ik gebruik ook altijd een doek gemaakt van oost Aziatisch boomschors kever zweet, kost wat maar dan heb je ook wat, en verder heb ik de mijne pas 1x gewassen, de auto trouwens meer :P 

Geplaatst

Hallo,

Gister heb ik mijn auto gewassen met de meguiars new car kit. Dit heeft verbluffende resultaat gegeven!

Echter zag ik deze avond in het licht her en der swirls op mijn auto zitten. Ik vraag mij af of die er altijd op zitten of dit is gekomen door het wassen??

Ik merk wel dat de lak erg gevoelig is, want een trui erlangs halen of het eraf halen vna vogelpoep geeft al van die swirls.

Graag hoor ik of jullie er ook last van hebben en of hoe ik dit kan oplossen.

Kijk eens hier:

http://www.kiaclub.nl/forum/64-car-cleaning/

Tientallen tips&tricks om de sjees strak te houden.

Geplaatst

nee maar ik gebruik ook altijd een doek gemaakt van oost Aziatisch boomschors kever zweet, kost wat maar dan heb je ook wat, en verder heb ik de mijne pas 1x gewassen, de auto trouwens meer :P

whooooo 

Dat is een hele bijzondere doek; zelfs nergens op internet te vinden

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...