sander-utreg Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Hallo, Gister heb ik mijn auto gewassen met de meguiars new car kit. Dit heeft verbluffende resultaat gegeven! Echter zag ik deze avond in het licht her en der swirls op mijn auto zitten. Ik vraag mij af of die er altijd op zitten of dit is gekomen door het wassen?? Ik merk wel dat de lak erg gevoelig is, want een trui erlangs halen of het eraf halen vna vogelpoep geeft al van die swirls. Graag hoor ik of jullie er ook last van hebben en of hoe ik dit kan oplossen. Quote
Jack_z Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 nee maar ik gebruik ook altijd een doek gemaakt van oost Aziatisch boomschors kever zweet, kost wat maar dan heb je ook wat, en verder heb ik de mijne pas 1x gewassen, de auto trouwens meer Quote
bigwade Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Hallo, Gister heb ik mijn auto gewassen met de meguiars new car kit. Dit heeft verbluffende resultaat gegeven! Echter zag ik deze avond in het licht her en der swirls op mijn auto zitten. Ik vraag mij af of die er altijd op zitten of dit is gekomen door het wassen?? Ik merk wel dat de lak erg gevoelig is, want een trui erlangs halen of het eraf halen vna vogelpoep geeft al van die swirls. Graag hoor ik of jullie er ook last van hebben en of hoe ik dit kan oplossen. Kijk eens hier: http://www.kiaclub.nl/forum/64-car-cleaning/ Tientallen tips&tricks om de sjees strak te houden. Quote
Wimis on Geplaatst 16 December, 2013 Geplaatst 16 December, 2013 Of anders deze in de gaten houden: http://www.kiaclub.nl/topic/14699-interesse-peiling-poetsmeeting-2014/ Quote
sander-utreg Geplaatst 20 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2013 nee maar ik gebruik ook altijd een doek gemaakt van oost Aziatisch boomschors kever zweet, kost wat maar dan heb je ook wat, en verder heb ik de mijne pas 1x gewassen, de auto trouwens meer whooooo Dat is een hele bijzondere doek; zelfs nergens op internet te vinden 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.