Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Wel,ik ga me meteen effe voorstellen. 

Men naam is Philippe en ben van Belgie en ben nogal autogek  :wacko: .

Ik ben sinds vorig jaar eigenaar van een Kia Sephia 1.5 16v RS 1999. ( 165.510kms )

De auto was normaal een tijdelijk bakske,maar hij bevalt me zo goed dat hij dus blijft. 

Dus rij ik spotgoedkoop!!!!!! (aankoopprijs 450€  :winkiss:  :rockon: ) 

Posted

@PhiPhi,

 

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Leuk om de eigenaar van een Kia Sephia erbij te hebben.

Zo'n Sephia zie je niet zo veel meer rijden.

Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de Sephia.

 

Grtz.

Specialmade

Posted

hallo Philippe welkom hier op het kia forum 

veel plezier en nog veel meer veilige kilometers gewenst met je mooie Kia Sephia leuk kom te horen dat je zo tevreden bent 

Posted

Bedankt iedereen,het zal ZEKER een plezier zijn om kms met de Sephia te doen. Maar;kga ze goed onderhouden. Na de remmen,krijgt ze een grote beurt. Greetz.

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...