PhiPhi Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Wel,ik ga me meteen effe voorstellen. Men naam is Philippe en ben van Belgie en ben nogal autogek . Ik ben sinds vorig jaar eigenaar van een Kia Sephia 1.5 16v RS 1999. ( 165.510kms ) De auto was normaal een tijdelijk bakske,maar hij bevalt me zo goed dat hij dus blijft. Dus rij ik spotgoedkoop!!!!!! (aankoopprijs 450€ ) Quote
Specialmade Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 @PhiPhi, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Leuk om de eigenaar van een Kia Sephia erbij te hebben. Zo'n Sephia zie je niet zo veel meer rijden. Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de Sephia. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de Sephia Quote
PhiPhi Posted December 23, 2013 Author Posted December 23, 2013 Bedankt!!!! Ik denk er nog veel te kunnen bijrijden. Ze rijdt echt super. Quote
PhiPhi Posted December 24, 2013 Author Posted December 24, 2013 Een zalige kerst voor iedereen en veilige Kia-kilometers!!!! . Quote
xtra40 Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 hallo Philippe welkom hier op het kia forum veel plezier en nog veel meer veilige kilometers gewenst met je mooie Kia Sephia leuk kom te horen dat je zo tevreden bent Quote
Jack_z Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 welkom en veel plezier hier op het forum Quote
PhiPhi Posted December 28, 2013 Author Posted December 28, 2013 Bedankt iedereen,het zal ZEKER een plezier zijn om kms met de Sephia te doen. Maar;kga ze goed onderhouden. Na de remmen,krijgt ze een grote beurt. Greetz. 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.