Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, ik ben Aad en heb sins eind November n witte Kia C'eed bussines pakkie met alu vellegies en n trekhakie. Kwoon in de buurt van Rottahdam (ken je dah hore dan?). In Augustus ree ik onze 1 jaar oude Opel Corsa Cosmo in de prak en na n intensieve zoektocht vielen we voor deze Kia. Door omstandigheden direk flink gebruikt met nu al dik 3000km op de klokke. n Heerlijk ding om in te rije, steeds weer n feessie. Ken nou goed n vergelijk make tussen die mooie Corsa en de nog mooiere Kia.

Wat me als eerste opvalt is datter op dit forum lekker gezeke wordt over futiliteite; op t Corsaforum waren er meer echte probleme. Ook dat siert de Kia. De babbels over de airco en t gepoets legt opt zelfde nivo.

kDenk hiero n leuke tijd tegemoet te gaan.

post-13373-0-87984600-1388881424_thumb.jpeg

Geplaatst

Ja Baggio, we zijn dr uiterst tevreden over. Door omstandigheden moesten wat vaker naar t noorden van t landen dus staan dr al dik 3500km op de klokke. En t blijft n feessie om er in te rijde. Die Kia heeft ook "model gestaan" voor mn avatarretje.  :cool:

Geplaatst

geweldig forum maar ik stoor me soms aan de minder serieuze zaken  single%20fuck.gif

Hoeveel "waarschuwingspunten" heeft U inmiddels ?

• Like 2
Geplaatst

We zullen 'm in de gaten moeten houden bigwade......nog even en hij kan zijn pico (in)pakken.

Future-Kia-Picanto-aluminum-sculpture-1_

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...