Ki'aad Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Hoi, ik ben Aad en heb sins eind November n witte Kia C'eed bussines pakkie met alu vellegies en n trekhakie. Kwoon in de buurt van Rottahdam (ken je dah hore dan?). In Augustus ree ik onze 1 jaar oude Opel Corsa Cosmo in de prak en na n intensieve zoektocht vielen we voor deze Kia. Door omstandigheden direk flink gebruikt met nu al dik 3000km op de klokke. n Heerlijk ding om in te rije, steeds weer n feessie. Ken nou goed n vergelijk make tussen die mooie Corsa en de nog mooiere Kia. Wat me als eerste opvalt is datter op dit forum lekker gezeke wordt over futiliteite; op t Corsaforum waren er meer echte probleme. Ook dat siert de Kia. De babbels over de airco en t gepoets legt opt zelfde nivo. kDenk hiero n leuke tijd tegemoet te gaan. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Hallo Aad, Welkom op het forum en hopelijk nog veel plezier met en van je Kia. Er is hier inderdaad een hoop te lezen over serieuze maar zeker ook minder serieuze zaken. Quote
Jack_z Geplaatst 6 Januari, 2014 Geplaatst 6 Januari, 2014 geweldig forum maar ik stoor me soms aan de minder serieuze zaken :single fuck: Quote
Ki'aad Geplaatst 8 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2014 Ja Baggio, we zijn dr uiterst tevreden over. Door omstandigheden moesten wat vaker naar t noorden van t landen dus staan dr al dik 3500km op de klokke. En t blijft n feessie om er in te rijde. Die Kia heeft ook "model gestaan" voor mn avatarretje. Quote
bigwade Geplaatst 8 Januari, 2014 Geplaatst 8 Januari, 2014 geweldig forum maar ik stoor me soms aan de minder serieuze zaken Hoeveel "waarschuwingspunten" heeft U inmiddels ? 2 Quote
Smart Geplaatst 8 Januari, 2014 Geplaatst 8 Januari, 2014 We zullen 'm in de gaten moeten houden bigwade......nog even en hij kan zijn pico (in)pakken. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.