ceedje Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hallo forumgebruikers, Ben Ceedje en 63 jaar jong. Heb vele jaren Toyota gereden en op 14 januari 2014 overgestapt op een nieuwe KIA Cee'd Anniversary 1.6 Gdi. Via dit forum vernomen dat er veel problemen waren met de Pioneer AVIC F550BT die gratis als actie zou worden geinstalleerd. Ik met de dealer mijn zorg besproken en gevraagd wat ze voor me zouden kunnen doen. De dealer kwam vrij snel met een oplossing en leverde mij een nieuwe Pioneer AVIC-F840BT. Tot nu toe een prima apparaatje waar ik erg blij mee ben. Dat was erg klantgericht van dealer KIA-Helmond VDNS. Het afleveringsproces heeft de dealer uitstekend verzorgd Nu ga ik de auto eens verder uitproberen en maak dan graag van dit forum gebruik om mijn ervaringen te delen. Gr. Ceedje 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Welkom op het forum en geniet van de nieuwe aanwinst. Het Pioneer mysterie is inderdaad prima opgelost door de dealer. Quote
Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hallo Ceedje, gweldig dat je met info van dit forum al bij voorbaat n probleem getekkeld heb; das ech n anticiperende werking. Daar kan Mr.Smart t mooi mee doen! Maarruh....wij hebbe dus dezelfde oto en we hebbe bijna dezelfde leeftijd. T leg dus niet an mij dat die jongetjes bij mij in de straat haast van hun skoetertje viele omdat ze niet gedacht hadden dat n ouwe knar as ik zo'n modern gestroomlijnd apparaat zou kope. In ieder geval vele fijne kilometers toegewenst met het daarbij horende glimlachende rijplezier. 1 Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Hahaha....lees mijn quote hieronder Ki'aad. Welkom op het forum Ceedje! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.