Blond1989 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Hallo allemaal! Weer een nieuw lid erbij. Mijn naam is Rowena, 24 jaar oud en woon in Rotterdam. Aanstaande woensdag (22-01) mag ik mijn nieuwe Kia Picanto 1.0 Titanium Silver Comfort Pack ophalen bij de dealer. Nog geen 3 jaar terug een nieuwe Suzuki Alto gekocht, maar daarmee ben ik al zovaak bij de garage teruggeweest dat het vertrouwen helemaal is verdwenen. Hoop meer plezier te beleven in mijn nieuwe Picanto Iemand toevallig nog een setje winterbanden (+velg?) liggen? Dan wil ik ze wellicht overnemen. Heb ze nog niet besteld bij de dealer. Heb nog geen foto van mn nieuwe bakkie, die zet ik er binnenkort wel op! Groetjes, Rowena. Quote
Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 ...mn nieuwe bakkie... Eindelijk me gebed verhoort... Rottugdammers in de zaal, ech wel! Nah, blonde Rowena, van mijn een warrum welkom hiero int kluppie. Alvast veel plezier en leuke Kia(lo)meters toegewenst aan jou met je Picanto-met-tie-lange-achternaam. Zo te zien staatie voor de deur in Zuid. Klopt dat? 1 Quote
Blond1989 Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Haha wat een leuke reactie van je, inderdaad een rotterdammer erbij. Hebbie goed gelezen Nee, hij staat niet in Zuid maar aan de Hoofdweg in Capelle bij de Zeeuw. Lekker dichtbij ook. Heb echt een goed gevoel bij deze auto, maarja, dat had ik bij die andere ook. We gaan het weer meemaken! Quote
plattie Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Aan je nickname zal het inderdaad niet liggen.... Maar alvast veel plezier met je Picanto! Quote
Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Goed jaar 1989! Wah? Dat heeft toch allenig met wijn te make? Quote
Blond1989 Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Wah? Dat heeft toch allenig met wijn te make? Nee joh, het is een prachtig bouwjaar! 1 Quote
Baggio Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Welkom en gefeliciteerd! Ik ga zaterdag mijn nieuwe Rio halen! 1 Quote
Blond1989 Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 Welkom en gefeliciteerd! Ik ga zaterdag mijn nieuwe Rio halen! Dankje! En spannend.. ik kijk altijd enorm uit naar dat soort dingen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Quote
Jack_z Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 welkom op het forum, en ik zie aan het plaatje dat je bij de dealer aan de hoofdweg ben geweest heb ik de mijne ook vandaan, ik woon dan wel in zoetermeer maar ben geboren r'dammer en werk daar ook nog steeds, dus mocht je meer willen weten over de Picanto bied ik natuurlijk als ouder lid hier mijn knie aan zodat je daarop kan zitten en je vragen kan stellen bedoel wat voor verschil zit er nou tussen 1989 en 1958 , zonder dolluh welkom Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Prachtig bouwjaar 1958 ! De Bordeaux van dat jaar schijnt ook fantastisch geweest te zijn ! Quote
Smart Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Heren, zullen we in ieder geval proberen om in de huidige tijd te blijven, dan sentimenteel te blijven hangen in de 50/60's? Quote
Ki'aad Geplaatst 18 Januari, 2014 Geplaatst 18 Januari, 2014 Ik ga toch voor die van 1958!!! Die Bordeaux bedoel ik. Kep wat intiems met wijn...... en oppervlakkig met Rottugdammers uiteraard. Quote
Blond1989 Geplaatst 18 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2014 Klopt inderdaad, bij de hoofdweg. As woensdagochtend ophalen. Kijk ernaar uit! Bedankt iedereen voor het warme welkom Quote
debbie1975 Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Hoi iedereen, sinds 5 december zijn wij troste bezitters van de picanto 1.0 voor het eerst een nieuwe auto. dat kia achter hun product staat bewijst de 7 jaar garantie die ze geven. voorheen altijd getrubbel gehad met auto's en dat waren we beu. we hopen er nog veel veilige kilometers mee te mogen maken. groetjes! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 Januari, 2014 Geplaatst 19 Januari, 2014 Welkom Debbie1975 en veel plezier met de Picanto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.