Sander GT Geplaatst 25 Januari, 2014 Geplaatst 25 Januari, 2014 Beste mede-forumleden, Mijn naam is Sander, ben 39 jaar en heb na ruim 7 jaar in een Seat Leon FR te hebben rondgereden, deze vandaag ingeruild voor een nieuwe Kia Pro Cee'd GT. Ik heb de volgende samenstelling gekozen: - Kleur: Black Pearl; - Parkeersensoren aan de voorkant; - Alarm klasse 3; - Set slotbouten voor de velgen. De dealer heeft de voorlopige leverdatum op eind april gezet. Gezien de goede ervaring met deze dealer (2 jaar geleden meegeweest om een Picanto te kopen voor m'n moeder), heb ik besloten om de Kia bij hem te bestellen. Ik hoop hier van tijd tot tijd langs te komen om actief bij te dragen aan het forum, of passief gezellig andermans verhalen te lezen. Groeten, Sander Quote
arjan gt Geplaatst 25 Januari, 2014 Geplaatst 25 Januari, 2014 Welkom op het forum. Kunnen we samen wachten op onze gt's Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 25 Januari, 2014 Geplaatst 25 Januari, 2014 Welkom en sterkte met het wachten Quote
Gast e49memling Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 Welkom, bienvenue, Wilkommen... Quote
Ki'aad Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 HadieSander1974, welkom in de Kia-arena. Ben benieuwd wat je ertoe aanzette om van Seat naar Kia te gaan. Gnoeg om over te kletsen dus...ennuh....als je m ontvangen hebt....FOTOOTJES!!! Quote
Sander GT Geplaatst 27 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2014 @Ki'aad Ik was opzoek naar een vervanger voor de FR. De nieuwe Leon vond ik niet mooi. Voorheen was FR een statement. Als je er 1 zag rijden, dan wist je direct waar je mee te maken had. Nu misbruiken ze het FR logo voor wat sportieve accenten. Het maakt niet meer uit of je een 1.2 of 1.8 motor hebt; overal plaatsen ze het FR logo op. Ervaring van anderen leerde mij dat ik ver weg moest blijven van Franse en Italiaanse auto's. Bleef eigenlijk Duits of Japans/Koreaans over. Want een Amerikaan hoef ik al helemaal niet. En zo kwam ik op de Kia uit. Niet te groot (zit er meestal alleen of met z'n 2en in), lekker sportief en niet al te duur. Quote
Ki'aad Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 HadieSander1974, Je keuze blijkt weloverwogen. Ook wij vielen voor de compleetheid en prijs/kwaliteit van de Kia. En n Amerikaan hoef ik al helemaal niet want die zit vol met NSA afluister- en kijkapparatuur want wij (lees: Europa) zijn of worden misschien wel de vijand. Ohjah, kheb net een adressie gevonde in China waar ze heel goedkoop ProC'eed GT logoos aanbiede........ :tt2: Quote
Sander GT Geplaatst 27 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2014 @Ki'aad In China zijn ze niet vies van een stevig potje jatwerk: http://www.alletop10lijstjes.nl/10-chinese-auto-rip-offs-van-westerse-modellen/ Als we een half jaar wachten, kunnen we misschien een "Plo Zeed GeeTee" door de Chinese straten zien rondtouren. 1 Quote
bigwade Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Wij vonden em best leuk Ga alvast sparen voor bandjes en bonnen ! http://www.kiaclub.nl/topic/13765-testdrive-kia-pro-ceed-gt/ Quote
Sander GT Geplaatst 27 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2014 Leuke reportage @bigwade en @smart. Complimenten heren! Quote
Ki'aad Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Leuke reportage, ja dattan weer wel....maarruh....wat is dat voor n corrupte bende waar alleen altijd dezellufde die leuke klussies krijge??? Zeker die twee jongetjes :santa: die vooraan in de klas zitte en de neeffies van meneer KiaNederland zijn. Houd dat vanzelluf op bij 10.000 posts? :grin: Dan is er nog hoop voor die andere twee..... Quote
bigwade Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Beste Ki’aad Die jongetjes voorin de klas zijn in de mindere tijden van dit forum de aanjagers geweest om er een beetje de vaart in te houden. Die jongetjes voorin de klas hebben er mede voor gezorgd dat moderatie hier een eitje is. (zelfreinigend forum ahw.) Die jongetjes voorin de klas zijn mede oprichters van de Kia Contact Groep waar iedereen wat aan heeft. Die jongetjes voorin de klas hebben veel dingen gedaan zoals instructieboekjes op dit forum, fotowedstrijden, toeterverherbouwdagen en veel, veel meer. Soms hebben de die jongetjes voorin de klas het idee te trekken aan een dood paard, dat dan weer wel. Soms hebben de die jongetjes voorin de klas erg veel plezier een ontspoord lid "op weg te helpen" . Die jongetjes voorin de klas besteden best veel tijd in jullie allemaal en dan mag er ook wel eens wat. En ja die testdrives.. daar zijn Die jongetjes voorin de klas onverslaanbaar in w.b pic/tekst Maar eh, er worden ook anderen, die zich inzetten op dit forum voor uitgenodigd hoor. Er is een pimpmaster gezien in Monaco. Ga jij nou maar eens aan een goed toetsenbord werken. Kunnen we lezen wat je wilt. grtz! 4 Quote
The Firefighter Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Eens Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Tja, wat kan ik nog aanvullen op hetgeen de heer bigwade schreef.....niets eigenlijk...of toch wel? We gaan lekkah corrupt verder.... met veel enthousiasme schrijven over leuke auto's, vergaderen over algemene problemen van Kia-rijders en het forum bestoken met leuke ditjes en datjes...dat dan weer wel. Wanneer men wat meer de diepe krochten van het forum induikt, komt men het nodige van ons tegen aan testverslagen, maar ook interessante weetjes en tips/trucs voor eenieder. Dat doen wij uiteraard niet alleen, die credits willen wij ook helemaal niet. Kijk eens naar bijvoorbeeld de interessante projecten van de Pimpmasters, zonder anderen die ook hun bijdrage leveren tekort te doen. De KCG leden die met enige regelmaat hun vrije tijd opgeven om algemene problemen van forumleden aan KMNL voor te leggen. Daarnaast hebben wij een aantal experts en techneuten onder ons die de scherpe kantjes van een probleem kunnen analyseren en nuanceren. Gelukkig draagt eenieder daarmee zo nu en dan een steentje bij aan een informatief forum. Helaas blijft dat vaak wel beperkt tot een select groepje enthousiasten. Belangrijk is dat er een leuk, gezellig, informatief en toegankelijk forum is voor iedereen. Het is leuk wanneer je nieuw bent, welkom wordt geheten en om te lezen over interessante weetjes. Maar ook dat er snel antwoord komt op jouw prangende vragen in de topics. Dat houdt het forum interessant, levendig en vormt zo een vraagbaak voor iedereen, ook voor niet-leden. We zitten nu wel in het voorsteltopic van Sander1974 te discussiëren.... 2 Quote
Sander GT Geplaatst 28 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2014 Voorlopig wordt mijn voorsteltopic bestookt. Nee hoor mannen, ik vind het wel gezellig zo! 3 Quote
Gast e49memling Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Voorlopig wordt mijn voorsteltopic bestookt. Nee hoor mannen, ik vind het wel gezellig zo! Ki'aad is vroeger 'stoker' geweest op een stoomloc, nu stookt ie gewoon dit forum wat op... 2 Quote
Ki'aad Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Om te beginne....sorry Sander1974, pik ik weer wat van je voorstelruimte in..... heeft E49memling de spijker bove op ze kop geslage...... Ik zou in de vorige decennia best op mijn plekkie zijn op een stookplaat. Als de meelezers zich goed nog herinneren, ging mijn Lepo (achterstevoren lezen aub ivm een verbod van-die-jongetjes-voorin....) Corsa vorig jaar pas zuinig rijden na een lange tocht naar LepoLand. We waren toen weer op weg naar een weekje vol stoom van de HSB, Harzer Schmallspurbahnen. En daar ken ik toch zooooh van geniete, wah? Ik kan daar nog wel twee bladzijdes van volschrijve. Kijk eens dat fillumpie van de HSB trein, t begint pas ech bij 1 minuut 40 seconden.... Geluid volaan op je peeceetje.... Dat DOET mij wat! Die smalspoorlok van 60ton(!!!!) die daar zo blazend, sissend en hijgend de berg naar Brocken op kluunt. En wat die twee jongetjes betreft.....Laat ze daar dan maar zitte. Ik hou me mond verder wel.......net as tuis..... Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 En wat die twee jongetjes betreft.....Laat ze daar dan maar zitte. Ik hou me mond verder wel.......net as tuis..... Verder alles goed....? Mondhouden? Dan weet ik nog wel een leuke woonplaats voor jou! Maaruh....ik zou zeggen, gewoon meedoen hoor! Weet je wat, ik vrolijk je even op.... Quote
Lennart Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Haha, lekker off-topic.. Hoe dan ook, welkom op het forum ! Je gaat je hier vast vermaken. Ik ben na de verkoop van mijn Kia ook nog steeds op het forum te vinden. Niet in de laatste plaats om bovengenoemde heerschappij Quote
bigwade Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 heerschappij ? Ik moest het weer even opzoeken....... Quote
bigwade Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Wie zal het zeggen... Die Sander blijft btw zo ook leuk in de picture Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.