oude Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 Heren/Dames, Gezien handgreepcovers die worden bevestigd d.m.v. m3 plakband. Heeft iemand ervaring hiermee? Blijft dat goed vastzitten? Bij voorbaat dank voor het antwoord. Grt. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 ja hoor die blijven prima zitten de mijne zitten er al 1-1/2 jaar op alles goed schoon en vetvrij maken en even op een warme dag plakken voor het beste effect anders even verwarmen heb meteen je topic even verplaatst Quote
Jack_z Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 ja die blijven goed zitten mits je alles goed vet vrij maak en het doet bij een goeie temperatuur, beste is om het oppervlak gewoon met een föhn lekker warm te maken voor goede hechting Quote
John N Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Originele crome handgrepen op ebay.com Nice motors 75.99 doller Incl verzendkosten . Voor €56 dus thuis op de deurmat originele van kia motors . Half uurtje werk zonder verwijderden van deurbekleding . Quote
Cerba Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Hou bij invoer van buiten de EU wel rekening met een faktuur voor invoer, btw en inklaringskosten. De laatste mogen tussen de 10 en 20 euro zijn, invoer is uit mijn hoofd gezegd 5% over de waarde van het artikel en btw is over verzendkosten plus invoerrechten plus waarde artikel (ja, belasting over belasting). BTW vanaf € 22 waarde artikel, invoerrechten heeft een hogere drempel, weet even niet. Als je pech hebt vist de douane jouw pakketje ertussenuit. Zo kan er bij een artikel van 56 euro zomaar een faktuur zitten van €11,76 btw en €12 inklaringskosten (DHL)= pakweg €23. Het kan de moeite lonen om dichter bij huis te zoeken. Zelf had ik laatst een pakketje twv 50 euro met een faktuur van 42 euro. Bij DHL weten ze nu allemaal wie ik ben 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.