bigwade Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Tja google is je vriend. Kia =Joendaai maar dan met een andere hoes. In mijn 1e Sportage kwam ik diverse joendaai gelabelde onderdelen tegen. 1 Quote
Jim Brouns Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Ziet er mooi uit, veel plezier ermee Quote
RMB24 Geplaatst 8 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Februari, 2014 Tja google is je vriend. Kia =Joendaai maar dan met een andere hoes. In mijn 1e Sportage kwam ik diverse joendaai gelabelde onderdelen tegen. Ietsie meer respect naar Hyundai mag ook wel hoor...Ze zijn tenslotte wel de baas!!! ;-) Quote
Smart Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Leuke auto voor de vrouw, veel veilige kilometers toegewenst! Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Ietsie meer respect naar Hyundai mag ook wel hoor...Ze zijn tenslotte wel de baas!!! ;-) Je hebt gelijk. Maar de joendaai is wel een beetje afgunstig geweest op de modellenlook van Kia en de verkoop successen in de EU, RU en omgeving en USA Kia had daarvoor Peter Schreyer van Audi weggekaapt en heeft Kia succesvol gemaakt. Inmiddels moet de man zijn kunstje ook bij joendaai gaan doen NB zie avatar, mw bigwade rijdt een i10 (nep-picanto) Quote
Smart Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 .......mw bigwade rijdt een i10 (nep-picanto) Confrére, goed bezig zeg....op zo'n Kia-forum! Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Je doet je stinkende best tenslotte... 1 Quote
HDoedens Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Hallo mijn naam is Harm en ben in het bezit van een Kia Ceed JD 2012. Ben 56 jaar en ben eigenlijk op zoek naar een manier om mijn multimedia unit zelf onder controle te krijgen. Ik zie filmpjes op Youtube met CE op het display maar heb geen notie hoe dit allemaal gaat en of moet. Misschien dat iemand mij bij de kia club kan helpen ben benieuwd!! Quote
Sander GT Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Welkom en veel plezier met de Shuma! Quote
RMB24 Geplaatst 9 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2014 Hallo mijn naam is Harm en ben in het bezit van een Kia Ceed JD 2012. Ben 56 jaar en ben eigenlijk op zoek naar een manier om mijn multimedia unit zelf onder controle te krijgen. Ik zie filmpjes op Youtube met CE op het display maar heb geen notie hoe dit allemaal gaat en of moet. Misschien dat iemand mij bij de kia club kan helpen ben benieuwd!! Leuk dat je die vraag stelt in mijn topic, maar ik denk dat de vraag eerder opvalt als je zelf een nieuw topic start. Ik heb overigens geen idee wat je precies bedoeld. Quote
Svennie Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 Hallo mijn naam is Harm en ben in het bezit van een Kia Ceed JD 2012. Ben 56 jaar en ben eigenlijk op zoek naar een manier om mijn multimedia unit zelf onder controle te krijgen. Ik zie filmpjes op Youtube met CE op het display maar heb geen notie hoe dit allemaal gaat en of moet. Misschien dat iemand mij bij de kia club kan helpen ben benieuwd!! Hier kijken Windows CE tweaks http://www.kiaclub.nl/index.php?/topic/7940-Windows-CE-tweaks Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.