sportage rik Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Hallo aan alle forum gebruiker,ik ben pas nieuw lid en in verwachting van een nieuwe Sportage 2014.Ik heb 17j. bij toyota gewerkt en ben nu wegenwachter in Belgie,reed voorheen met alle 2.0L sportwagens van Toyota,maar mijn laatste 3 wagens waren Bmw's. Ik hoop dat ik véél plezier zal hebben met mijn eerste Kia..!!! Quote
Sander GT Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Welkom en alvast veel plezier met je Sportage! Quote
Gast e49memling Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Hallo aan alle forum gebruiker,ik ben pas nieuw lid en in verwachting van een nieuwe Sportage 2014.Ik heb 17j. bij toyota gewerkt en ben nu wegenwachter in Belgie,reed voorheen met alle 2.0L sportwagens van Toyota,maar mijn laatste 3 wagens waren Bmw's. Ik hoop dat ik véél plezier zal hebben met mijn eerste Kia..!!! Welkom; wegenwachter Touring of VAB? Bij Vab werkt een oud-klasgenoot van mij. Ik denk, als wegenwachter dat je wel een goed zicht hebt over de problemen bij verschillende merken. Quote
Specialmade Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Ik denk, als wegenwachter dat je wel een goed zicht hebt over de problemen bij verschillende merken. Waarschijnlijk daarom heeft hij een Sportage gekocht Die zie je nooit langs de kant van de weg staan, dus daar hoeft nooit een wegenwachter bij te komen Grtz. Specialmade 1 Quote
Jack_z Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Waarschijnlijk daarom heeft hij een Sportage gekocht Die zie je nooit langs de kant van de weg staan, dus daar hoeft nooit een wegenwachter bij te komen Grtz. Specialmade en al sta je met pech dan haal je toch die picanto uit de kofferbak ? 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Welkom op het forum en succes met het wachten op je nieuwe aanwinst. Quote
Svennie Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Welkom ik hoop dat ik je niet zal moeten bellen in België Quote
Myrom Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Proficiat met je prima keuze... Heb mijne Sportage nu bijna een jaar en heb nog geen moment spijt. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.