murky123 Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Mijn naam is Eelco 40 jaar en vader van een zoon 7 jaar en een dochter 3 jaar. Afgelopen juni getrouwd met Marieke die ik al weer 14 jaar ken. Wij ( met name mijn vrouw ) heeft al met de regelmaat 2de hands kia's gereden. een knalgele pride. en nu nog steeds in een 1.3 rio sedan uit 2001 geloof ik. Zelf ben ik na 7 jaar een focus 1.6 benzine gereden te hebben , 3 dagen geleden overgestapt op een kia ceed sw 1.6 gdi. ik was eigenlijk opzoek naar een focus titanium. mijn ceed sw is van eind vorig jaar en heeft 25k op de teller. Zelf rijd ik max 15k in een jaar en ben zeer benieuwd hoe het de komende 7 jaar gaat uitvallen. doei doei Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Welkom Eelko en geniet van je nieuwe cee'd sw. Ps foto's zijn we gek op hier Quote
murky123 Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 okidoki . here goes. Nu net een halve tank weg gereden. 50/50 snelweg en bebouwde kom. 7.2 liter op 100km. Auto rijd heerlijk. de motor heeft niet zoveel pit en koppel als de huidige kleine turbo motoren die je in de opel of focus ziet.Maar ik ben toch een rustige rijder van nature. heb zelf moeite om 120 te rijden op de snelweg. Dan kijk ik op mijn teller en dan zie ik dat ik weer 110 rijd. hahaha. Ik heb nu wel 2x gehad dat de auto niet wou starten. dat was 'sochtend vroeg en aan het einde van de werkdag. Dus als de auto lang stil heeft gestaan in de kou.dan moet ik de auto in de eerste versnelling zetten en de koppeling ingetrapt, dan pas wil hij starten. ik denk dat het te maken heeft met dat ISG. Maar of het ISG nu aan of uit staat, maakt niet uit. hij wil pas starten als de wagen in de eerste versnelling staat.Maar als de wagen een paar uurtjes maar stil heeft gestaan dan kan ik wel gewoon starten in zijn "vrij" Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Hele mooie auto. Dat probleem van het niet starten in de versnelling herken ik niet. Zou het eens navragen bij de dealer. Quote
murky123 Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 net op een paar verschillende manieren geprobeerd te starten. maar je moet zeker ten alle tijden je koppeling ingedrukt hebben ? want als ik wil starten met de motor in zijn vrij en de koppeling niet ingedrukt dan gebeurd er niks. maar zodra ik de koppeling ingedrukt heb, en ik start de auto ( in zijn vrij ) dan doet hij het wel. wel wennen hoor zon "moderne" auto 1 Quote
bigwade Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Welkom ! Fraaie kar ! Zit er toevallig een boekje in je dashboard-kastje ? Die zou je eens kunnen lezen. We hebben ze ook digitaal: Digitale instructieboekjes Kia Have Fun ! Quote
murky123 Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 een boekje?, een boekje? man wat een drukwerk is dat zeg. ja die heb ik gelezen. althans delen ervan.. maar wel bedankt voor de digitale versie. dat is wel erg handig Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Hoi Eelco welkom hier op het forum veel lees plezier hier op het forum maar ook in je handleiding groetjes Eelko (naamgenoot) Quote
bigwade Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 een boekje?, een boekje? man wat een drukwerk is dat zeg. ja die heb ik gelezen. althans delen ervan.. maar wel bedankt voor de digitale versie. dat is wel erg handig tip: Quote
Svennie Geplaatst 16 Februari, 2014 Geplaatst 16 Februari, 2014 Welkom Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Quote
Ki'aad Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 tip: Is dat jouw werk, Bigwade, dat boekkie van 600 paginaas? geen wonder dat die Ceeds geen pit hebbe, die bibliotheek is al zo zwaar! Bedankt hoor, ook zonder knoppie. Maarruh .. gefeliciteerd Murky123 met je prachtige Ceed sw. Ik rij de "gewone" uitvoering en zit in diezelfde, rond de bestuurder opgebouwde, cockpit. n Hemels plekkie en k geniet er elke keer weer van. Nog heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.