Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond, ik ben cornelis 1941, ben geen Kia-eigenaar, maar heb wel interesse in de Ceed en probeer hier wat wijzer te worden.

Rijd 18 jaar zeer tevreden Chevrolet Corsica zonder noemenswaardige problemen. Maar ja hij heeft ook niet het eeuwige leven.

Ik loop mezelf links en rechts te orienteren, al wil mijn vrouw daar  nog niet in mee

Geplaatst

HadieCornelis1941, sja, in vergelijk met die Corsica is dit heel wat anders! Ik reed er 18 jaar geleden ook even in dus ik herinner me die bak nog wel. Lees eerst ff het Kia Ceedforum (wijntje drbij ... ) door en je wordt vanzelluf al n beetje warrum. Ook ik rij n Ceed sinds afgelope November en ben dr razend anthousiast over. Mijmer ff lekker verder en laat ons een keertje hore wat t geworde is. Succes in je keuze.... oh ... dat staat er al.... :-)

Gast e49memling
Geplaatst

Ik loop mezelf links en rechts te orienteren, al wil mijn vrouw daar  nog niet in mee

Welkom. Een bloemetje voor de vrouw doet soms wonderen...

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...