cornelis1941 Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Goedenavond, ik ben cornelis 1941, ben geen Kia-eigenaar, maar heb wel interesse in de Ceed en probeer hier wat wijzer te worden. Rijd 18 jaar zeer tevreden Chevrolet Corsica zonder noemenswaardige problemen. Maar ja hij heeft ook niet het eeuwige leven. Ik loop mezelf links en rechts te orienteren, al wil mijn vrouw daar nog niet in mee Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Welkom op dit forum Cornelis en succes met de keuze. Quote
Ki'aad Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 HadieCornelis1941, sja, in vergelijk met die Corsica is dit heel wat anders! Ik reed er 18 jaar geleden ook even in dus ik herinner me die bak nog wel. Lees eerst ff het Kia Ceedforum (wijntje drbij ... ) door en je wordt vanzelluf al n beetje warrum. Ook ik rij n Ceed sinds afgelope November en ben dr razend anthousiast over. Mijmer ff lekker verder en laat ons een keertje hore wat t geworde is. Succes in je keuze.... oh ... dat staat er al.... Quote
Gast e49memling Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Ik loop mezelf links en rechts te orienteren, al wil mijn vrouw daar nog niet in mee Welkom. Een bloemetje voor de vrouw doet soms wonderen... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.