Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag, ik hoorde vanaf dat ik mijn rio heb al irritant getik/geratel in mijn auto. Het klonk alsof er 2 sleutels op elkaar trilde. Later ben ik er achter gekomen dat het in de blower zit. Is alleen op stand 1. Wanneer ik hem terug naar 0 zet gaat het geratel/getik slomer tot een soort piepend geluid en dan is het weer stil. Ik erger me er kapot aan en het lijkt bij een hogere snelheid erger te worden.

Iemand enig idee wat dit is en hoe het te verhelpen is?

Bvd

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst

dus ? omdat de dealer het niet weet moet je zelf met een oplossing komen ? ik zeg het is de dealer zijn probleem ;)

Geplaatst

Oke dat is dan een beetje vremd maar om dingen uit te kunnen sluiten moet je wat dingen testen

is het geluid ook hoorbaar als je stilstaat en de motor uit is zag maar als alleen je contact uit is

• 2 maanden later...
Geplaatst

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Continue gepiep uit het ventilatiesysteem.

Na grondig onderzoek door de dealer bleek het vandaan te komen van een drooggelopen lager in de kachelmotor.

Volgens de dealer is deze lager sowieso niet goede genoeg gesmeerd.

De lager is volledig van vet voorzien, en het ventilatiesysteem is weer fluisterstil.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...