sjoerdv92 Geplaatst 22 Februari, 2014 Geplaatst 22 Februari, 2014 Goedemiddag, ik hoorde vanaf dat ik mijn rio heb al irritant getik/geratel in mijn auto. Het klonk alsof er 2 sleutels op elkaar trilde. Later ben ik er achter gekomen dat het in de blower zit. Is alleen op stand 1. Wanneer ik hem terug naar 0 zet gaat het geratel/getik slomer tot een soort piepend geluid en dan is het weer stil. Ik erger me er kapot aan en het lijkt bij een hogere snelheid erger te worden. Iemand enig idee wat dit is en hoe het te verhelpen is? Bvd Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
sjoerdv92 Geplaatst 19 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2014 Weet iemand wat het is? Het is nogsteeds niet verholpen en de dealer zegt het niet te weten... Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
Jack_z Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 dus ? omdat de dealer het niet weet moet je zelf met een oplossing komen ? ik zeg het is de dealer zijn probleem Quote
theomonika Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 weetje zeker dat het uit de airco/blower komt ?? want het geluid komt mij bekent voor Quote
sjoerdv92 Geplaatst 20 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2014 Ja ik weet het zeker theomonika. Het is echt alleen als ik de blower aan zet Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 maar het word erger als je harder gaat rijden ?? of heb je het ook als je stil staat ?? Quote
sjoerdv92 Geplaatst 20 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Maart, 2014 Ja het lijkt erger te worden bij een hogere snelheid. Wanneer ik stil sta hoor ik het ook... Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 21 Maart, 2014 Geplaatst 21 Maart, 2014 Oke dat is dan een beetje vremd maar om dingen uit te kunnen sluiten moet je wat dingen testen is het geluid ook hoorbaar als je stilstaat en de motor uit is zag maar als alleen je contact uit is Quote
Grote Smurf Geplaatst 27 Mei, 2014 Geplaatst 27 Mei, 2014 Ik heb hetzelfde probleem gehad. Continue gepiep uit het ventilatiesysteem. Na grondig onderzoek door de dealer bleek het vandaan te komen van een drooggelopen lager in de kachelmotor. Volgens de dealer is deze lager sowieso niet goede genoeg gesmeerd. De lager is volledig van vet voorzien, en het ventilatiesysteem is weer fluisterstil. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.