Kiaclub Nieuwsrobot Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Hallo,Mijn Sportage diesel wil soms niet starten, de startmotor draait prima rond maar de motor slaat niet aan.Alleen als ik remmenreiniger of startpilot gebruik wil hij wel starten, soms start hij een week wel, dan weer een paar dagen niet of slecht.De ANWB is er bij geweest, die kon geen storingen uitlezen en kreeg hem met wat moeite gestart, met extra accu power.De auto heeft 2 dagen bij de KIA dealer gestaan, die kon niets vinden, ik hoefde ook maar 1 uur af te rekenen, netjes, maar helaas geen oplossing.Toen starte hij nl wel, uitlezen gaf geen storingen aan.Heeft iemand een idee waar te zoeken ?Bedankt, Met vriendelijke groeten, Wim. Lees het hele artikel Quote
Jordan Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Gloeibougies misschien eens controleren? Mijn Focus diesel startte ook slecht. Bleek dat die maar op anderhalve gloeibougie startte. Quote
Recommended Posts