Dutchdragon Geplaatst 27 Januari, 2009 Geplaatst 27 Januari, 2009 (aangepast) Naam : Ursin 30 jaar en woonachtig omgeving rotterdam. Sind afgelopen vrijdag eigenaar van een Kia Sportage X-pect Cool model 2009. Kleur Zwart Metallic, Pushbar voorop, Chromen Bumpergrille, ramen geblindeerd van voor tot achter 25% - 50% -75% oplopend naar donker. Standaard velgen met de hankook bandjes en gaan plaats maken voor 19" velgen zwart gepowdercoat. Ook de LPG GasFX erin met flash-lube dit ter extra bescherming van de kleppen. Maar eerst even 3000 kilometer rijden op benzine om het blok in te rijden. Ook een goed alarm systeem erin ipv het kia alarm. 7 februari gaat er ook een chip in om de koppel wat omhoog te voeren. Groet, Ursin 27 Januari, 2009 aangepast door Dutchdragon Quote
Gast Daiz Geplaatst 27 Januari, 2009 Geplaatst 27 Januari, 2009 Welkom Ursin, Veel plezier hier op het forum! Ik ben erg benieuwd naar je auto. Wat je omschrijft klinkt sportief! Ben benieuwd naar de foto's Veel plezier met je nieuwe ride!! Gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Januari, 2009 Geplaatst 27 Januari, 2009 Hoi Ursin, Welkom op het forum! Gefeliciteerd met je nieuwe ride! Klinkt als een vette bak! Net als Daiz ben ik benieuwd naar evt. wat foto's? In elk geval veel lees en post plezier hier op het forum gewenst. Groeten, Peter Quote
bigwade Geplaatst 28 Januari, 2009 Geplaatst 28 Januari, 2009 Welkom Ursin, zo te lezen weet je wat je wilt Die chip snap ik nog even niet en verder......... fotooooooooooos Quote
Dutchdragon Geplaatst 28 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2009 Ja de foto's volgen snel hahaha Qwa chip, dit is puur om het vermogen en trekkracht iets omhoog te gooien, zodat ie bij het schakelen soepeler optrekt dan dat ie nu doet van bijv. van z'n 3 naar 4 en 5. Maar dat is voor ieder z'n eigen smaak. Groet, Ursin Quote
Tazteam Geplaatst 28 Januari, 2009 Geplaatst 28 Januari, 2009 Welkom op het forum Veel plezier met je ride, maar vooral: veel veilige kilometers!! Philip Quote
Dutchdragon Geplaatst 28 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2009 Ik was wat laat thuis, dus heb maar ff snel een foto van de voorkant geschoten. Morgen hoop ik eerder thuis te zijn en zal dan de rest wel schieten. Anders word het van het weekend pas. Quote
bigwade Geplaatst 28 Januari, 2009 Geplaatst 28 Januari, 2009 (aangepast) Qwa chip, dit is puur om het vermogen en trekkracht iets omhoog te gooien, zodat ie bij het schakelen soepeler optrekt dan dat ie nu doet van bijv. van z'n 3 naar 4 en 5. Hoi Ursin, waar heb je deze info vandaan, kwanta-kosto en waar...???? Er is hier al eens een draadje over chiptunen geweest en zelf heb ik daar met een benzineversie zonder turbo wat twijfels over. Maar wellicht heb je een ander idee. We horen het graag. (ik moet nog een weekje wachten..) grtz! Edit: lees net je bericht hier: http://www.kiaclub.nl/sportage/1018-sportage-2008-chiptunen.html Ben benieuwd.... 28 Januari, 2009 aangepast door bigwade Quote
Dutchdragon Geplaatst 29 Januari, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2009 Als je de onderstaande foto ziet, zal je ook begrijpen waarom ik het verhaal bij de chiptuning heb geschreven Dit is namelijk me honda prelude 2.2l vtec die ik nog steeds heb en zit te twijfelen om hem weg te doen of te stallen en schorsen en nog verder afmaken. Het is natuurlijk onzin om een benzine motor te chippen met een winst van 34pk en dan voor een prijs van ?? 250 euro? Qwanta kosta mijn chipping straks rond de 450 euro met pk winst van rond de 16pk tot 18pk gegarandeerd wat mij niet zo boeit, als ik maar meer koppel onder krijg zodat ie lekker doortrekt. greetz, Ursin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.