nederrat Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 bij deze een foto van de auto Auto: KIA Cee'd Sportswagon (nieuw model) (2013)Eigenaar: nederratToegevoegd Op: 7 maart 2014 - 20:28Korte Omschrijving: Niks OpgegevenBekijk Voertuig Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 7, 2014 Posted March 7, 2014 Hele mooie auto in deze kleur. Veel plezier ermee. Quote
Jack_z Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 super mooie auto en inderdaad die kleur staat hem\haar goed Quote
nederrat Posted March 8, 2014 Author Posted March 8, 2014 Wil ik vanmorgen wegrijden met de auto start hij niet en nog een keer contact omdraaien en nog een keer o jee wat is dat nu Trap ik de koppeling erbij in start hij wel Is dat normaal??????????? Quote
Specialmade Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 @Nederat, Ja dat is normaal. Dit is een beveiliging dat je niet je auto start als deze nog in de versnelling staat. Je kunt je, misschien, voorstellen wat er dan gebeurt ? Grtz. Specialmade Quote
nederrat Posted March 8, 2014 Author Posted March 8, 2014 @Nederat, Ja dat is normaal. Dit is een beveiliging dat je niet je auto start als deze nog in de versnelling staat. Je kunt je, misschien, voorstellen wat er dan gebeurt ? Grtz. Specialmade Bedankt voor je antwoord Dat had de man die me de auto geleverd wel even mogen vertellen Quote
Jack_z Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 is mij toen ik mijn nieuwe pica kocht ook niet verteld en ik had ook later op de dag het gevoel van WTF toen hij niet wilde starten Quote
Jeroensw Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Ik heb ook nog voor deze auto bij braber gekeken maar heb gekozen voor een andere kleur namelijk de sand trackheb wel getwijfeld hoor Mooie auto Als ik je tegen kom toeter ik wel een keer 1 Quote
Sander GT Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 @nederrat Ik parkeer mijn auto altijd in de 1e versnelling. Dus start 'm altijd met koppeling in. Is mij jaren geleden tijdens rijles eens verteld, dat je je auto in de winter niet moet wegzetten met de handrem erop. Die kan vastvriezen met alle gevolgen van dien. (ok, nu heeft 't afgelopen winter niet gevroren, maar toch...) Quote
nederrat Posted March 23, 2014 Author Posted March 23, 2014 Ik heb ook nog voor deze auto bij braber gekeken maar heb gekozen voor een andere kleur namelijk de sand trackheb wel getwijfeld hoor Mooie auto Als ik je tegen kom toeter ik wel een keer En heb je die bruine kleur ook gekocht????? Quote
nederrat Posted March 23, 2014 Author Posted March 23, 2014 En heb je die bruine kleur ook gekocht?????Ik zie het al je rijd hem zins januari wand die bruine kleur die er tot vorige week stond zag er niet best uitDaar hadden we ook nog naar gekeken wand is een prachtige kleur Maar deze had te veel beschadegingen vandaar dat we de rode hebben gekozen Quote
Jeroensw Posted May 4, 2014 Posted May 4, 2014 Beetje late reactie ik had een offerte van jou auto laten maken maar vond deze achteraf net wat mooier De andere die er nog stond was een donkerdere bruine Quote
Recommended Posts