murky123 Geplaatst 5 April, 2014 Geplaatst 5 April, 2014 Mijn eerste aanpassing aan de wagen is een feit. Het groene eco logo is eraf.De Sierstrip op de achterklep is gemonteerd. Het ziet er een stuk beter uit zo toch? 2 Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2014 Geplaatst 5 April, 2014 Veelbeter zo die strip maakt het wel af keurig zo niks op aan te merken Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2014 Geplaatst 5 April, 2014 @Murky123, Zie er goed uit hoor! Strip maakt het geheel inderdaad af. Alleen je kentekenplaat is niet in orde (onleesbaar) Grtz. Specialmade 2 Quote
Mieske007 Geplaatst 5 April, 2014 Geplaatst 5 April, 2014 Staat goed! Hoop dat beter geplakt is dan op mijn Rio destijds. Na 3 pogingen heeft de dealer de strip verwijdert en de beschadigingen aan mijn achterklep laten spuiten. Maar blijven mooie extra's. Quote
Jeroensw Geplaatst 6 April, 2014 Geplaatst 6 April, 2014 Netjes hoor misschien nog een rvs kentekenplaathouder ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.