Ran Geplaatst 10 April, 2014 Geplaatst 10 April, 2014 Hi, Sinds kort eigenaar van een kia sportage 2009 op LPG. Hoop ellende gelezen over deze wagens (na aanschaf uiteraard..) dus hoop dat mij eea bespaard blijft. Prachtige wagen. Quote
xtra40 Geplaatst 10 April, 2014 Geplaatst 10 April, 2014 Hallo Ran welkom hier op het forum veel lees en post plezier mischien nog een fototje om het plaatje compleet te maken (en je profiel even compleet invullen voor het gemak) en met een auto moet je geluk hebben de een heeft nooit ellende en de andere altijd Quote
Jack_z Geplaatst 10 April, 2014 Geplaatst 10 April, 2014 Hoi Ran , welkom op het forum, en wat je allemaal hoor hoeft niet bij een ieder zo te zijn, ook over de picanto lees ik gruwelverhalen die ik zelf niet heb naja oké de kias's zijn dorstig Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 10 April, 2014 Geplaatst 10 April, 2014 Welkom en veel plezier met je aanwinst Quote
bigwade Geplaatst 10 April, 2014 Geplaatst 10 April, 2014 Welkom ! Flash-lube en een aantoonbare historie kunnen je helpen. KM stand, in onderhoud geweest waar, zit er nog garantie op, is het een Kia (goedgekeurde) installatie (kon toen nog net) etc. Vragen, vragen ... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.