Mieske007 Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 In mijn Sportage zit (nu nog) de standaard radio. Hiervan wilde ik het geluid wat afstellen tussen de voor- en achter boxen echter lukt dit mij niet. In het instructieboekje (4-126), met dank aan de post van Smart, staat dat als je bij de Power Bass zit je daar ook middle, treble , fader en balance aan kunt passen. Ik blijf echter steken bij de bas die ik in kan stellen (off, low, mid, high). Ik ehb ook een iets ander menu als aangegeven in het boekje. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of op welke knoppen ik moet drukken/draaien om ook de rest te kunnen instellen? Quote
Wimis on Posted April 13, 2014 Posted April 13, 2014 Door alleen de ronde knop onder de 'setup'-knop in te drukken krijg je de overige settings die jij zoekt! Succes. Quote
Mieske007 Posted April 13, 2014 Author Posted April 13, 2014 Top Wimis! Dat was het enigste wat ik nog niet geprobeerd had... Hoe eenvoudig kan het zijn.... Quote
Recommended Posts