Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik betaal de blokken en hij de schijven. alhoewel nog steeds duurder als zelf kopen en doen laat ik toch graag de dealer alles aan mijn rio doen. maar ook omdat ik het gewoon niet normaal vind dat dit is gebeurd.

en maar goed ook, want wat blijkt bij het vervangen van de remmen:

de problemen lijken te zijn ontstaan door een defecte remklauw (en niet door mijn rijstijl) en die wordt onder garantie vervangen.

ik heb nog geprobeerd om ze dan maar alles te laten betalen maar daar gingen ze niet voor omdat de blokken toch al toe waren aan vervanging.

Geplaatst

als iets wordt kapot gemaakt door een remklauw die onder garantie wordt vervangen behoren ook de onderdelen die hierdoor kapot gaan erbij....

rare regeling dan?

Geplaatst

als het blok aan de andere kant weinig versleten was dan had ik erop aangestuurd om de blokken ook onder garantie te laten vervangen want ondanks dat het blok een slijtage artikel is, zou het dan een doorwerkende fout zijn van een garantieartikel. ze noemen dat ook wel 'gevolgschade', toch? maar dat is waarschijnlijk niet het geval (heb de oude blokken nog niet gezien) en dan zou ik het onbehoorlijk vinden om daar moeilijk over te doen. neemt niet weg dat ik niet had verwacht dat na 57.000km de blokken op zouden zijn. bij mijn andere/eerdere auto's houden ze het veel langer vol.

het fantastische aan deze situatie is, is dat ik een mooi excuus had om de oldtimer van stal te halen, en helaas rijdt ie veel lekkerder op de snelweg...:wink: maar mijn rio gaat niet weg hoor....  voel me toch lekkerder met alle nieuwe veiligheidsmaatregelen op de snelweg met al die malloten op de weg... (en het verbruik per euro is ongeveer 2.5x meer met de oldtimer).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...