Thunderstreak Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Dag, Ik ben ThunderSTreak. Hoewel mijn passie bij motoren ligt (Yamaha FJR 1300) ben ik thuis ook belast met het onderhoud van het wagenpark. Dit wagenpark bestaat uit een Ford Transit 300 M, een Citroen C3 en sinds kort is daaraan toegevoegd een Kia Picanto LXE uit 2006 met welgeteld 11424 km's op de teller. De Picanto is de auto voor mijn beide dochters die sinds kort hun rijbewijs hebben en zo zelfstandig (lees minder afhankelijk van hun ouders) zich als studenten kunnen verplaatsen naast het gebruik van hun OV. Hoop hier de nodige info te kunnen vinden over het onderhoud van deze Picanto. Quote
bigwade Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Toffe vader ! Dames, veel plezier met de nieuwe bolide Quote
Thunderstreak Posted May 6, 2014 Author Posted May 6, 2014 Toffe vader ! Dames, veel plezier met de nieuwe bolide Ach ze studeren hard, halen hun tentamens, werken allebei in het weekend en door de week; moeten vaak naar hun paard op de manege en we wonen in een bosgebied waar je ze niet graag op hun fiets of scooter doorheen stuurt. Kortom Dochters waar ik als vader trots op ben. 3 Quote
Recommended Posts