Ri026 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Met de on-line hulp vanuit het hoofdkantoor in Edam heb ik een Witson W2-D9583K geplaatst én aangesloten. Intussen alles wel uitgevogeld incl. de Igo navigatie. (nog wel op zoek naar vlaamse damesstemmen....) enigste vervelende minpunt is het feit dat als ik de radio opzet er na enkele momenten een soort screensaver "spectrum" op het scherm verschijnt. De dansende staafjes kunnen mij echter niet bekoren. Iemand enig idee hoe dit verdwijnt? En nee, ook de oplossing van de heren Pimpmaster deed dit niet verdwijnen. Quote
handyman Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Volgens mij kun je dit in het option menu uitzetten-----daar waar je ook je achteruitrijdcamera kunt spiegelen Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk Quote
Ri026 Geplaatst 16 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2014 Daar heb ik al zitten zoeken, kun je misschien iets specifieker zijn? Quote
Ri026 Geplaatst 17 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2014 Pfff, toch gevonden. Wel op een beetje onlogische plaats voor mij. Bedankt voor je tip! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.