Brommer Posted February 3, 2009 Posted February 3, 2009 Hoi, ik stelde bestuurders stil in (in de hoogte), de dag erna staat ie of helemaal hoog? of helemaal laag? maar niet in de stand die ik ingesteldt had. Werkt het op lucht en komt het omdat het kouder is snachts dat ie op een of andere manier uitzet/krimpt? Ik stel destoel altijd op 4 slagen omhoog 9startende vanaf beneden) het valt mij nu op dat na een urrtje rijden ik hem nog maar 3 slagen naar beneden krijg.... heeft iemand de zelfde verklaring. Quote
Dutchdragon Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 ik heb er nog niet naar gekeken, volgens mij zit ik nog steeds een stuk omhoog. Zal het eens in de gaten houden. Quote
dwguido Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 hoi dat klinkt bekend, heb ook al ondervonden dat zetel zakt bij mij heb nog niet ontdekt dat dit ook tijdens het rijden zou zijn maar ga dit es na kijken Quote
bigwade Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Ik heb mijn auto vrijdag opgehaald. Zaterdag nog in gereden, zondag niet en verdomd, vanochtend stond alles zo raar....... Dat heb ik kennelijk dus ook. Ik ga er eens op letten. Quote
Dutchdragon Posted February 10, 2009 Posted February 10, 2009 Bij mij staat ie nog steeds hetzelfde, alleen als m'n vriendin ermee gereden heeft staat ie anders. Quote
Maanni Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Hallo, heb het zelfde probleem stel de stoel 8 klikken naar boven, en volgende dag staat deze maar op 3 klikken naar boven. Vandaag bij Kia dealer langs geweest, de monteur vond het maar vreemd, de vraag van de monteur of het ook gebeurde tijdens het rijden, maar het valt pas op als je weer in de auto zit. Deze vertelde dat het systeem met een tandwiel overbrenging werkt, en dus niet van zelf kan zakken. Maar de monteur gaat bij Kia een nieuw stoelframe bestellen, en deze dan plaatsen. Als het zover is laat ik e.e.a. weten of het goed is. Maanni Quote
bigwade Posted February 23, 2009 Posted February 23, 2009 Bij mij hetzelfde geval.. Ik wacht even of er meer dingetjes komen, dan kan het in 1 keer. Mijn auto schakelt bijv. gewoon niet lekker van 1 naar 2. (krakend) en na 1100 km zie ik geen verbetering. Quote
Dutchdragon Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 mijn stoel staat tot op heden nog steeds goed:turned: Quote
frankydb Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 hallo heb ook al ondervonden dat de zetel bij mij elke morgen weer beneden staat ,, dat klopt Quote
Brommer Posted March 29, 2009 Author Posted March 29, 2009 ZO even uit de lucht geweest maar de stoel zakt nog steeds. Bijde 15.000 km beurt ga ik er ff over praten. Quote
bigwade Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Ben er een beetje achter..... Bij mijn X-TRA zit de hoogte verstellings-handle net (te hoog) naast de wang van de stoel. Het is maar net hoe vaak je in- en uitstapt, en hoe, om de boel tot op de bodem te krijgen. Beetje dom ontwerp, dat wel. Kan er mee leven. grtz! Quote
bigwade Posted June 11, 2009 Posted June 11, 2009 Dat is het niet alleen. Waarschijnlijk bij het uitstappen wordt de handle met het bovenbeen aangeraakt. De stoel gaat nu zakken (blijft zakken??) en kan idd de volgende ochtend zeer laag en naar achteren staan. Ik ben er nog niet uit maar het feit blijft dat ik geen vaste zitpositie heb. (dat kan je positief of negatief uitleggen:)) grtz Frank Quote
Recommended Posts