Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bestuurders stoel zakt/stijgt vanzelf

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

ik stelde bestuurders stil in (in de hoogte), de dag erna staat ie of helemaal hoog? of helemaal laag? maar niet in de stand die ik ingesteldt had.

Werkt het op lucht en komt het omdat het kouder is snachts dat ie op een of andere manier uitzet/krimpt?

Ik stel destoel altijd op 4 slagen omhoog 9startende vanaf beneden) het valt mij nu op dat na een urrtje rijden ik hem nog maar 3 slagen naar beneden krijg....

heeft iemand de zelfde verklaring.

Geplaatst

hoi

dat klinkt bekend, heb ook al ondervonden dat zetel zakt bij mij heb nog niet ontdekt dat dit ook tijdens het rijden zou zijn maar ga dit es na kijken

Geplaatst

Ik heb mijn auto vrijdag opgehaald.

Zaterdag nog in gereden, zondag niet en verdomd, vanochtend stond

alles zo raar.......

Dat heb ik kennelijk dus ook.

Ik ga er eens op letten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo, heb het zelfde probleem stel de stoel 8 klikken naar boven, en volgende dag staat deze maar op 3 klikken naar boven.

Vandaag bij Kia dealer langs geweest, de monteur vond het maar vreemd,

de vraag van de monteur of het ook gebeurde tijdens het rijden,

maar het valt pas op als je weer in de auto zit.

Deze vertelde dat het systeem met een tandwiel overbrenging werkt, en dus niet van zelf kan zakken.

Maar de monteur gaat bij Kia een nieuw stoelframe bestellen, en deze dan plaatsen.

Als het zover is laat ik e.e.a. weten of het goed is.

Maanni

Geplaatst

Bij mij hetzelfde geval..

Ik wacht even of er meer dingetjes komen, dan kan het in 1 keer.

Mijn auto schakelt bijv. gewoon niet lekker van 1 naar 2. (krakend) en na 1100 km zie ik geen verbetering.

• 3 weken later...
Geplaatst

hallo heb ook al ondervonden dat de zetel bij mij elke morgen weer beneden staat ,, dat klopt

• 3 weken later...
Geplaatst

Ben er een beetje achter.....

Bij mijn X-TRA zit de hoogte verstellings-handle net (te hoog) naast de wang van de stoel.

Het is maar net hoe vaak je in- en uitstapt, en hoe, om de boel tot op de bodem te krijgen.

Beetje dom ontwerp, dat wel.

Kan er mee leven.

grtz!

• 2 maanden later...
Geplaatst

Dat is het niet alleen.

Waarschijnlijk bij het uitstappen wordt de handle met het bovenbeen aangeraakt.

De stoel gaat nu zakken (blijft zakken??) en kan idd de volgende ochtend zeer laag en naar achteren staan.

Ik ben er nog niet uit maar het feit blijft dat ik geen vaste zitpositie heb.

(dat kan je positief of negatief uitleggen:))

grtz

Frank

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...