bigwade Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Wat doen de Kia rijders w.b. onderhoud, Dealer, universele garage of zelf. In de garantie en daar buiten. Nieuw, 2e hands Ben benieuwd naar ervaringen. Laat je gaan........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk.W Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Ik doe het bij de dealer inde garantie en daar buiten. De dealer is hier schappenlijk en goed en rekend niet het volle pond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Binnen de garantie gewoon naar de dealer, daarbuiten wordt hij door een van mijn collega's onderhouden. Zelf doe ik enkel dingen als het luchtfilter en de bougies, bandenspanning, vloeistoffen etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 (edited) Het belangrijke onderhoud aan mijn Rio zoals grote beurt laat ik door de dealer doen, de APK laat ik nu al een paar jaar door een onafhankelijk APK keurstation doen. De keuring is dan weliswaar niet goedkoop, maar hij word in elk geval niet APK afgekeurd omdat de LED pitjes een blauw/wittig schijnsel produceren, of een ruitenwisser die netaan 1 streepje trekt. Het 'kleinere' onderhoud, zoals ruitenwissers vervangen, sproeiervloeistof bijvullen, olie peilen, bandenspanning, koplampen e.d. doe ik gewoon zelf. Ook wielenwissel zomer / winter doe ik zelf, al is dat niet direct onderhoud... Groeten, Peter Edited February 5, 2009 by El-Rio-Grande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts