Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo vrienden

Ik heb een Kia Sportage Bussinesline besteld in april 2014. Vandaag belde de dealer dat hij een Sportage Bussinesline heeft staan maar deze heeft al een kenteken de auto zou nog niet geregistreerd zijn maar er is wel een kenteken op deze auto. Het is een kenteken die aangevraagd is in februari 2014. De dealer zegt dat het verder niets uit zal maken de auto heeft een registratie datum die gelijk is aan de datum van de ten naamstelling. Zou het verstandig zijn om de auto te kopen met een kenteken uit februari of kost dit bij latere inruil of verkoop gewoon extra geld. Ik twijfel er nog over of ik het zal doen.

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.

Groet

Hunter2907

• Like 1
Posted

Wij hebben dat ook een keer gedaan en uiteindelijk kregen we een klein beetje korting.

Met inruilen heb ik er niets van gemerkt.

Maar als jou auto al besteld is zul je weinig korting krijgen.

Dan is het de afweging of je snel wilt rijden ja of nee en hoeveel waarde hecht je aan bv het nieuwste kenteken op je auto.

Posted

Wanneer krijgt u bestelde auto? Als wordt binnen 2-3 weken dan hoeft niet andere kopen maar nog even wachten. Ik heb mijn wagen 17 april besteld en ik heb morgen om 11uur een afspraak voor aflevering.

Sent from my iPad using Tapatalk

Posted

Wanneer krijgt u bestelde auto? Als wordt binnen 2-3 weken dan hoeft niet andere kopen maar nog even wachten. Ik heb mijn wagen 17 april besteld en ik heb morgen om 11uur een afspraak voor aflevering.

Alvast heel veel plezier met de nieuwe Sportage.
  • Like 1
Posted

Ik ben vanaf vandaag erg blij met mijn sportage, hoop ik u ook vanaf volgende week donderdag blij met uw sportage

Posted

Ik ben vanaf vandaag erg blij met mijn sportage, hoop ik u ook vanaf volgende week donderdag blij met uw sportage

Bedankt. Ik wens jou veel veilige en plezierige kilometers in je nieuwe Sportage.

Posted

Vandaag de sportage opgehaald en heerlijk met mijn gezin een stukje wezen rijden.

Wat een heerlijke wagen is het toch. Prachtige zwarte lak en heerlijke stoelen met goede zijdelingse steun.

Navigatie is super duidelijk en makkelijk hanteerbaar.Tot nu toe alleen lof over de sportage.

• Like 1
Posted

@Hunter2907,

Leuk om te horen dat de Sportage zo goed bevalt.

Verander meteen even je avatar van (nog niet geleverd) in ........  :-)

Suc6

Grtz.

Specialmade

Posted

Welkom in de wondere wereld van de Sportage rijders :wink:

Fijn om te horen dat je eerste ervaringen alleen maar positief zijn,

Hou ons op de hoogte van je ervaringen en plaats nog even wat mooie foto's in je garage van je mooie nieuwe bolide!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Hunter2907,

Ik wed dat je in het weekend weer lekker gaat toeren in de nieuwe Sportage. Veel plezier!

Posted

Hallo Hunter2907,

Ik wed dat je in het weekend weer lekker gaat toeren in de nieuwe Sportage. Veel plezier!

Zeker dit weekend gelijk ff wat km maken dus ff dagje naar de zuider buren.