theoc Geplaatst 21 Juni, 2014 Geplaatst 21 Juni, 2014 Na 8 jaar een 120.000 km heb ik afscheid genomen van mijn trouwe Picanto. Nu staat er een zwarte Rio 1.2 voor de deur van 2012 met 22.000 km. Ingevoerd uit Oostenrijk door een Kia dealer, compleet met Nederlandse garantie aangemeld bij mijnkia door de dealer. Dit is toch wel een andere klasse als mijn Picanto! Voor de winter nog winterbandjes op de originele stalen velgen en de originele banden op nieuwe LM velgen, dan ben ik weer helemaal tevreden! Nog een paar vragen, maar die breng ik wel in het Rio-forum. Groet van een tevreden Kia rijder! Theo 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Juni, 2014 Geplaatst 21 Juni, 2014 Welkom en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
arjan gt Geplaatst 22 Juni, 2014 Geplaatst 22 Juni, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Wimis on Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Welkom en mooie vooruitgang................! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Hallo Theo, Veel plezier met de Oostenrijker die inmiddels het Nederlanderschap heeft verworven! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.