Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Gertwan,

De World Cup Pica ziet er patent uit! Ik neem aan dat je een leuke zaterdag hebt beleefd met het aflever-proces en aansluitend de eerste kilometers. Begint het verdriet om de Vectra een beetje te slijten? Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Geplaatst

Hallo Gertwan,

De World Cup Pica ziet er patent uit! Ik neem aan dat je een leuke zaterdag hebt beleefd met het aflever-proces en aansluitend de eerste kilometers. Begint het verdriet om de Vectra een beetje te slijten? Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Hallo GreyGriffin. Van 6 cilinder Turbo met 230 PK naar 3 cilinder 69 PK is even wennen. I mis de Turbo :-).

Het enige wat me tegen valt is de kwaliteit van de luidspeakers. Maar voor de rest ben ik wel blij met de Picanto.

Het verbruik ben ik wel benieuwd naar. Ik weeg zo'n 105 Kg en ben gewend sportief te rijden. Zal wel een schok worden en zeker geen 1:22,5  :-))

Groet, en bedankt voor je reactie.

Geplaatst

@Gertwan,

Heel veel veilige kilometers en rijplezier met de Picanto.

De originele speakers zijn inderdaad niet je van het.

Maar ik las al in een ander draadje dat je voornemens

bent om e.e.a. te gaan veranderen.  Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

De standaard radio is direct bij aankoop al vervangen voor de Pioneer Avic F860BT ( Maximum uitgangsvermogen 4 x 50W MOSFET).

Na wat zoek werk, hier zijn geen duidelijk adviezen betreffende merk en type op dit Forum te vinden, denk ik nu aan speakers

Optie 1:  Pioneer TS-G1023I - 30 Watt - 45 Hz - 27 kHz

of alternatief  Pioneer TS-E1002i  -25 Watt -40 Hz - 40 kHz

Beide Diameter van 10cm.

Daarnaast al een afspraak gemaakt om de door Kia aangeboden Pioneer actieve-subwoofer TS-WX110A te laten monteren.

Ik hoor graag jullie commentaar, opmerkingen en adviezen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...