World Cup Black Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 Hallo,Wij hebben sinds afgelopen zaterdag (19-07) een nieuwe Kia Picanto World Cup, het is een zwarte 5-drs.Als extra RVS instaplijsten laten monteren, staat super !De Picanto is onze 2e auto, naast de Picanto rijden we ook een knalblauwe Peugeot 307SW XSi van 2006.Ik wil iig nog de koplampen vervangen door Philips X-treme Vision lampen o.i.d.Groeten Marcel 1 Quote
Specialmade Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 @World Cup Black, Welkom op dit forum en veel lees- en postplezier. Picanto ziet er perfect uit. Ook de RVS instaplijsten zijn een welkome aanvulling. De "standaard" verlichting van de Picanto is nou niet je van het. Het plaatsen van Philips X-treme Vision zal een grote verbetering zijn. (spreek uit ervaring) Grtz. Specialmade Quote
blackie Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 inderdaad heb ik ook erin 30% meer licht Quote
arjan gt Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Juli, 2014 Geplaatst 21 Juli, 2014 Welkom en veel plezier met jullie Picanto. Quote
World Cup Black Geplaatst 21 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Juli, 2014 Ik heb vandaag ook gelijk de 7 jaar garantie sticker van de achterruit afgepulkt. Ik zag trouwens dat de lamp aan de bestuurderskant aardig weggestopt zit Quote
Swift Style Geplaatst 22 Juli, 2014 Geplaatst 22 Juli, 2014 Hallo Marcel. Welkom op deze KIA Club Site. Zelf rijdt ik sinds tien dagen ook in een 5 deurs, kijk even op : http://www.kiaclub.nl/topic/16066-ik-stel-me-graag-even-voor/ Veel plezier met je Picanto en op deze site. Groet, Gertwan Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Juli, 2014 Geplaatst 22 Juli, 2014 Hallo Marcel, Welkom hier! De World Cup Pica staat er mooi bij. Veel plezier met de nieuwe auto. Quote
World Cup Black Geplaatst 22 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2014 Hallo Marcel. Welkom op deze KIA Club Site. Zelf rijdt ik sinds tien dagen ook in een 5 deurs, kijk even op : http://www.kiaclub.nl/topic/16066-ik-stel-me-graag-even-voor/ Veel plezier met je Picanto en op deze site. Groet, Gertwan Staat mooi die kont zonder letters !! Blijft altijd vaag met die kentekenplaten, de mijne is later afgeleverd maar jou kenteken is "nieuwer" want ik heb XDX. Ik heb trouwens ook van die luxe kentekenplaten met dikke letters. Quote
World Cup Black Geplaatst 23 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2014 Net een setje Philips X-treme Vision lampen gehaald voor de Pica !! Zag al onder de motorkap dat de bestuurderskant een drama is, iemand nog goede tips ?? Quote
Ceeldc Geplaatst 24 Juli, 2014 Geplaatst 24 Juli, 2014 Ik heb vorige week xenon ingebouwd en daarbij ook de koplampen moeten demonteren. Ik kwam er met geen mogelijkheid bij. (Tip: plak de hoekjes van de bumper en het zijscherm bij de koplamp even af met tape. Zo raakt er niks beschadigd met demonteren van de koplamp) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.