Sanne89 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Hallo allemaal, Ook ik ben sinds een maand of 3 trotse eigenaar van mijn Kia Rio. Nou heb ik sinds kort een krakend geluid achterin wat steeds luider en meer wordt. Eerst hoorde ik niks, toen alleen over een weg met klinkersteentjes en nu ondertussen ook bij het indraaien in een parkeervak. Als ik een verkeersdrempel over ga hoor ik niets, neem aan dat het dan niet mijn schokdempers zullen zijn? Wel heb ik het idee dat het geluid ergens bij m'n achterwielen zit. Is er iemand bekend met dit probleem of weet wat dit is? Groetjes Sanne. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Geplaatst 2 Augustus, 2014 klap van je achter bank de rug leuning eens neer en ga dan nog eens rijden bij mij was het toen de sluiting van de achterbank die kraakte heb er toen tape omheen gedaan en toen was het over misschien is dit bij jou ook het geval ??? Quote
Sanne89 Geplaatst 2 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2014 Bedankt voor de tip, zal het gaan proberen. Laat het wel weten of dit het was. 1 Quote
Jack_z Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 volgens mij heeft sanne de hele auto dicht geplakt en kan er niet meer in ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.