Arckoo Geplaatst 15 Februari, 2009 Geplaatst 15 Februari, 2009 (aangepast) ..... 9 Mei, 2009 aangepast door Arckoo Quote
Tazteam Geplaatst 15 Februari, 2009 Geplaatst 15 Februari, 2009 Allereerst welkom op het forum. Je bent een echte liefhebber van auto's, dat zie je echt aan de "staaltjes" van de kleuren Over je Rio: Daar heb je best wat plannen mee, ben zeer benieuwd wat er gebeuren gaat, hou ons op de hoogte van het gebeuren. En over inruilen tegen de Mercury van "51..........tja dat wil ik met de mijne ook wel. Veel plezier op het forum, maar vooral met het realiseren van je plannen met je Rio. Groeten Philip Quote
Alex VB Geplaatst 15 Februari, 2009 Geplaatst 15 Februari, 2009 He Arckoo, Zo te lezen een echte auto- en Meguiar's fan. Alvast veel plezier met je wagen. Als je interesse hebt is er de mogelijkheid om een gratis "poetscursus" te krijgen waarin alles mbt Meguiar's wordt uitgelegd. Het is wel bij Meguair's Belgi Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 19 Februari, 2009 Geplaatst 19 Februari, 2009 Hoi Arckoo, Ziet dat er effe fraai uit! Ik zal blij zijn als de sneeuwdrek weer weg is en het nagenoeg niet meer vriest. Dan gaat bij mij ook het lichtmetaal er weer onder. Dat ziet er toch al een stuk beter uit... Je hebt nog het e.e.a. aan wensen.. ben benieuwd hoe snel alles zal gaan... Groeten, Peter Quote
kia-man Geplaatst 20 Februari, 2009 Geplaatst 20 Februari, 2009 Nice wheels . Ga je de auto nog verlagen???? Dat doet namelijk ook een hoop. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 20 Februari, 2009 Geplaatst 20 Februari, 2009 De auto verlagen doet inderdaad ook een hoop... Ikzelf heb daar ook aan zitten denken, maar heb geen trek in de ellende die je dan krijgt met die 1000en drempels en obstakels die verkeersremmend moeten werken... Ik zelf zit te denken aan een AirRide systeem.. maar dat zal er vast niet zijn voor de Rio... Maar goed, verlagen staat wel fraai.. al is het 1 cm.. Groeten, Peter Quote
kia-man Geplaatst 20 Februari, 2009 Geplaatst 20 Februari, 2009 airride kost ong. 2500 eurootjes. Ik heb de kia verlaagd maar kan nog normaal over de drempels heen. Als ik straks de andere bumpers heb dan zal het wel anders zijn Quote
scorpioshuma Geplaatst 20 Februari, 2009 Geplaatst 20 Februari, 2009 Ik heb de kia verlaagd maar kan nog normaal over de drempels heen.Als ik straks de andere bumpers heb dan zal het wel anders zijn Dat ligt er maar aan waar je woont en hoe de drempels zijn opgebouwd en hoeveel er zijn. Als je zoals ons in Almere woont dan heb je met een standaard auto soms al problemen als er boodschappen in de achterklep staan. dave Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 20 Februari, 2009 Geplaatst 20 Februari, 2009 Hier bij ons in de buurt is het een 30 km gebied, met de benodigde obstakels. Alleen bij diverse drempels hoor en zie je normale, niet verlaagde auto's al met de sleepogen tegen de grond rammen, in sommige gevallen de bumper of uitlaat. Dan is een (verstelbaar)AirRide systeem toch wel nuttig.. Bij meetings maak je er met Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 23 Februari, 2009 Geplaatst 23 Februari, 2009 Hoi Arckoo, Weer lekker bezig zo te lezen Tsja, zonde van de velg, maar ik vrees dat het vast niet het laatste krasje zal zijn... Ik zelf heb op 1 van mijn velgen een fikse zitten omdat ik bij het parkeren in de straat net ff te dicht langs de stoeprand ging.... Dan voel je je erg, h Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Maart, 2009 Geplaatst 1 Maart, 2009 Hoi Arckoo, Goed bezig! Het weer was niet top, hoewel het hele weekend de dagen hier begonnen met zonneschijn... Ben benieuwd naar de foto's! Groeten, Peter Quote
kia-man Geplaatst 3 Maart, 2009 Geplaatst 3 Maart, 2009 hahaha. Of ze laten verchromen Is alleen een stukkie prijziger denk ik Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 29 Maart, 2009 Geplaatst 29 Maart, 2009 Hoi Arckoo, Hoe is het nu met de Rio?? Het is al weer even redelijk stil..... Groeten, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.