Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben Thijs en sinds 1 1/2 maand in het bezit van een Ceed X-ecutive uit 2007. Bij toeval i.v.m. garantie zaken achter deze site gekomen.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Thijs,

Welkom hier! Je hebt een eerste generatie Cee'd en daar is in het algemeen weinig mis mee. Ik heb er ook een gehad en was dol op die auto.

Maar ik zag in een ander draadje dat je toch met wat probleempjes worstelt, hopelijk zijn ze snel uit de wereld.

Geplaatst

Dank allemaal,

Ben zeer tevreden en blij met de deze Ceed (stoelen geven veel steun,wegligging en voor een 1.4 best wel wat pit). Had nog maar net 84000 km op de teller. zoals "Greygriffin" al aangaf wel wat kleine dingetjes. Tot op heden was de service vanuit de Kia dealer goed dus ga er van uit dat morgen na de garantie zaken alles tot het verleden behoort (Licht gieren versnelling, Roest 3e remlicht, voor 2e x stadslicht/dimlicht kapot, Storingslampje ESP, en de remmerij voor). En als de verwarming van de buitenspiegels (na het aanzetten van de achteruit verwarming morgen ochtend) het niet doen, moet hier ook even naar gekeken worden.

Groetjes,

Thijs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...