mrnardo Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Beste lezers, Ik wil graag een sport luchtfilter erop zetten in combinatie met een duplex uitlaat systeem. Heeft iemand hier al ervaring met andere soort luchtfilters die een betere aanzuiging heeft? Ik las wel iets van dat de Kia Rio een ander soort luchtfilter heeft? Met vriendelijke groet, Bernardo Quote
Jeroensw Geplaatst 22 September, 2014 Geplaatst 22 September, 2014 Systemen op maat zullen er niet zijn ben ik bang voor ik heb ooit voor een auto een rvs aanzuiging laten maken met daaraan een k&n filter Het filter zat op een koele plek Quote
mrnardo Geplaatst 22 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2014 Het gaat alleen om de sportluchtfilter, het uitlaat systeem heb ik al alleen vind dat hij iets meer aanzuiging mag hebben. Namelijk als hij iets lucht aanzuiging heeft zou hij nog iets robuster klinken. Quote
John Kanon Geplaatst 25 September, 2014 Geplaatst 25 September, 2014 Zit standaard op de AMG versie. 2 Quote
handyman Geplaatst 25 September, 2014 Geplaatst 25 September, 2014 1.2 zucht................het wordt nooit wat Quote
blackie Geplaatst 25 September, 2014 Geplaatst 25 September, 2014 Namelijk als hij iets lucht aanzuiging heeft zou hij nog iets robuster klinken. heb ik dan nooit eens rust op de aardbol Quote
John Kanon Geplaatst 25 September, 2014 Geplaatst 25 September, 2014 Er is een oplossing. Jaren geleden was er een cd op de markt met formule 1 geluiden. Die geluiden kun je nu vast wel ergens downloaden. Op een cd branden,speaker onder de motorkap plaatsen en gaan. Je wilt allemaal nog wel eens jong zijn. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2014 Geplaatst 26 September, 2014 @mrnardo misschien ook even je avatar aanvullen dat geeft soms wat makenlijker antwood maar heb je al gedacht aan een K&N sport inleg filter ?? ze zijn er voor de 1.0 en voor de 1.2 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=33-3000 denk dat dit een beter antwoord is dan de voorgaande 1 Quote
Picawhite Geplaatst 26 September, 2014 Geplaatst 26 September, 2014 Er is een oplossing. Jaren geleden was er een cd op de markt met formule 1 geluiden. Die geluiden kun je nu vast wel ergens downloaden. Op een cd branden,speaker onder de motorkap plaatsen en gaan. Je wilt allemaal nog wel eens jong zijn. was dus niet de enige die hem had ....ha ha Quote
blankie01 Geplaatst 26 September, 2014 Geplaatst 26 September, 2014 @mrnardo misschien ook even je avatar aanvullen dat geeft soms wat makenlijker antwood maar heb je al gedacht aan een K&N sport inleg filter ?? ze zijn er voor de 1.0 en voor de 1.2 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=33-3000 denk dat dit een beter antwoord is dan de voorgaande En bedankt Eelko jaag je me weer op onkosten net maar een luchtfilter besteld Quote
xtra40 Geplaatst 26 September, 2014 Geplaatst 26 September, 2014 En bedankt Eelko jaag je me weer op onkosten net maar een luchtfilter besteld 1 Quote
Swift Style Geplaatst 29 September, 2014 Geplaatst 29 September, 2014 Lees ook: http://www.kiaclub.nl/topic/13056-kn-filter10/page-2 Quote
mrnardo Geplaatst 30 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 September, 2014 @PIMPMASTER bedankt voor de informatie. Ik ga dit zeker proberen en deel mijn ervaring hier. Zal binnenkort me even voorstellen met mijn Kia Picanto foto's. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.