Jump to content

Help bij keuze aankoop picanto world cup of executive

sublimegrey

Recommended Posts

Jongens ik heb 2 picantos gevonden en kom er niet uit . ik weet nog steeds niet voor welke ik moet gaan.

dit zijn de 2 modellen;

• kia picanto executie 2014 model nog zonder kenteken wit voor €12.000

• Kia picanto world cup 2014 model 5000km van mei ook wit.. Met 15 inch type r sport velgen geblindeerd ramen en pioneer subwoofer voor €11.650

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/kia/846846987-kia-picanto-1-2-world-cup-edition-5-drs-7-jr-gar.html?utm_source=criteo&utm_medium=remarketing&utm_campaign=CA_Buy_NB_Default_Criteo&utm_content=234x104

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/kia/m852117706-kia-picanto-1-2-5-drs-executiveline-7-jaar-garantie.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Welke zouden jullie kiezen en waarom? kijk al een week en kom er niet uit 

Als ik zou moeten kiezen...de prijs is nagenoeg hetzelfde, echter heeft de world cup als extra de traxicontrol. En dat is wat weg gedrag best wel prettig. Dus ook mijn keuze zou zijn de worldcup. Die 5000km is te verwaarlozen. De kop is eraf en als er al iets mee was is dat er vast al uit.

Let wel even op de NAP, vraag er wel om en een copy ervan. De overheid wil het terugdraaien van km standen echt aan banden leggen, en met een NAP is de auto later wel verkoopbaar.

Succes zou ik zeggen!

Ik zie dat de nieuwe keyles go is dat is ook een pluspunt.. Mijn vrouw heeft die ook vind het echt fijn..

Maar de uiterlijk van world cup is mooi en subwoofer (standaard geluid is waardeloos) alleen geen keyless en geen auto inklapbare spiegels.

Als ik jou was zou voor de nieuwe gaan want uiterlijk kan je zelf altijd nog naar eigen smaak maken en je ben 1e eigenaar.

Iig succes en veel plezier

Als ik zou moeten kiezen...de prijs is nagenoeg hetzelfde, echter heeft de world cup als extra de traxicontrol. En dat is wat weg gedrag best wel prettig. Dus ook mijn keuze zou zijn de worldcup. Die 5000km is te verwaarlozen. De kop is eraf en als er al iets mee was is dat er vast al uit.

Let wel even op de NAP, vraag er wel om en een copy ervan. De overheid wil het terugdraaien van km standen echt aan banden leggen, en met een NAP is de auto later wel verkoopbaar.

Succes zou ik zeggen!

Beste rolls joyce

Weet je zeker dat alle World Cup Editions TraxionControl hebben?  Ik betwijfel dat.

Volgens mij zit er ook verschil in uitvoeringen, bvb. 1.2 of 1 liter motor.

De Sideskirts op de WCE geven de auto ook extra mooie uitstraling.

Ik zou gaan voor de nieuwe, zeker met de keyless optie en inklapbare spiegels, maar ook omdat je nieuw rijdt vanaf 0 km. Ik heb de keyless optie ook en dat is gewoon heel handig.

Afstandsbediening zit in me jas en openen van de auto is een simpele druk op de knop in de handgreep, echt ideaal.