Jump to content

ff voorstellen

Recommended Posts

Hey en welkom.

En ik sluit me helemaal aan bij Kia-Man en El-Rio-Grande... het feit dat er weinig te krijgen is maakt het juist extra leuk (de zoektoct naar iets speciaals of het zelf maken van een onderdeel... iets wat ik overigens totaal niet kan of in ieder geval nooit geprobeerd heb :D) en inderdaad: des te unieker. Zoals elders op dit forum al gemeld: krijg je in ieder geval niet het Golfjes-effect die allemaal op elkaar lijken.

In ieder geval is het dus maar net hoe je er tegenaan kijkt.. ik vind het persoonlijk dus wel een pluspunt dat e weinig te krijgen is.

Foto's heb ik nog niet.

Ben druk met verhuizen krijgen morgen sleutel van nieuwe huis.

ik heb eigenlijk gewoon een helemaal standaard kia joice.

zou wel andere velgen willen vind de ruimte tussen band en wielkast veels te groot maar wil hem ook weer niet verlagen ofzo.

Andere velgen kun je naar smaak en keuze kiezen. Het belangrijkste is dat je de juiste maten in de gaten houd (steekmaat o.a.). Verder maakt het eigenlijk niet uit welk merk velg dat je kiest, als de maatvoering maar overeen komt met jouw auto...

Verder proficiat met je nieuwe huis!

Groeten,

Peter