Wimis on Geplaatst 16 November, 2014 Geplaatst 16 November, 2014 Kennen jullie deze App al? http://www.kia.com/nl/content/service-app/?utm_source=NB&utm_medium=email&utm_term=&utm_content=link_artikel4&utm_campaign=mijnkia&checkmobile=false KIA SERVICE APP: HET ANTWOORD ZIT IN UW BINNENZAKKent u ze allemaal uit uw hoofd, al die nieuwe symbooltjes in uw dashboard? Met al die nieuwe functies en mogelijkheden in moderne Kia’s is ook het aantal verschillende pictogrammen flink gestegen. Zie dan maar eens op de hoogte te blijven! Quote
arjan gt Geplaatst 17 November, 2014 Geplaatst 17 November, 2014 Leuke en handige app, ik heb de app gelijk op mijn telefoon gezet. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
ceeder Geplaatst 17 November, 2014 Geplaatst 17 November, 2014 Daar kun je wel wat aan hebben.......dank je Quote
picaman Geplaatst 10 September, 2015 Geplaatst 10 September, 2015 ff omhoog schoppen. Deze net geinstalleerd, en intss mss nieuwe leden die het ook willen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.