cafevdb Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Aankomende donderdag mag ik hem ophalen. KIA SPORTAGE 2.0 X-ecutive 4wd Plus Pack Al aardig ingelezen de afgelopen dagen. Quote
vengafan Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 welkom op het o zo leuke en prachtige forum. Geloof me.........Kia laat je niet in de steek veel rij plezier 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Hallo cafevdb, Welkom hier! Mooie oranje Sportage, gefeliciteerd met de aanschaf. En veel plezier aanstaande donderdag. Geloof me, de Citroëns ben je zo vergeten. Quote
Gast Stief Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Welkom en gefeliciteerd. Gelukkig ben je bekeerd en hoefen we niet bij je langs de deur Quote
bigwade Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 de Citroëns ben je zo vergeten. Dat is niet zo... Hier zitten we nog steeds te mijmeren over het onovertroffen veercomfort en sleurkracht van onze (ex) Xantia 1.9TDI (De here hebbe haar ziel) waarmee je gloeiend hard alle drempels over kon rossen. Had eens zo'n petje achter me aan met een verlaagde golf, duwen-duwen-duwen. Nu ken ik mijn buurt redelijk goed en liet hem strak achter me rijden. Bij de eerste verkeersdrempel kon ik door en in de spiegel kon ik nog zien hoe zijn plastic extra's op straat lagen. Zelden zo gelachen. Vergeten ? Nee zeg ! Maar ehh, die maken ze niet meer. De Xantia was een fantastische auto ! (bijna Koreaans w.b. betrouwbaarheid en degelijkheid) 3 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 23 Februari, 2015 Geplaatst 23 Februari, 2015 O jee, Bigwade, daar blijk ik bij jou een nostalgische ader te hebben aangeprikt… Ik verontschuldig mij voor dit gebrek aan inlevingsvermogen, ik vrees dat ik weinig warme gevoelens koester voor de auto's waarin ik in het verleden heb rondgereden. Hoewel, nu ik er wat langer over nadenk… Er is één auto die ik mij met vreugde herinner. Ik heb er op dit forum al vaker de loftrompet over gestoken, dus dat zal ik nu achterwege laten. Anders wordt dit nog een larmoyant stukje proza. Quote
cafevdb Geplaatst 27 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2015 Gisteren opgehaald en nu een trotse Kia Sportage rijder. Nu hopen op vele veilige en probleemloze Km's. 1 Quote
santu001 Geplaatst 27 Februari, 2015 Geplaatst 27 Februari, 2015 Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Die deurbeschermers zaten ook op mijn auto (occasion - in carrosseriekleur) Ik vind ze zelf de auto nog mooier maken. Enjoy! 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 28 Februari, 2015 Geplaatst 28 Februari, 2015 Hallo trotse Sportage-rijder, Wat is dat oranje toch een fantastische kleur! Staat er dit weekend een uitgebreide kennismakingsrit op het programma? Veel plezier. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.