Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Witson w2-9526 inbouwen in 2015 sportage met satnav

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oke ik heb vanuit de fabriek  nu een satnav in mijn sportage maar ik wil dus een witson w2-a9529k installeren.

ik heb gemerkt dat er verschil zit in de bedrading van een sportage met satnav of een gewone radio

nou krijg ik mijn versterker niet werkend wie heeft er een oplossing om vanaf mijn console waar de radio zit de versterker aan te sturen

ik heb schema's maar kom er niet uit.

alvast bedankt.

Perry

Geplaatst

Ik heb iets vergelijkbaars een tijd geleden nagekeken voor iemand, maar het ziet ernaar uit dat dat niet kan.

Ons lukte het iig niet; het geluid van navi naar versterker is een digitaal signaal, de Witson output enkel analoog. En de besturing van de versterker lijkt via CAN-bus te gaan, dat ondersteunt Witson ook niet...

Mocht het je lukken dan zou ik graag weten hoe, maar de enige optie die ik zag is veel werk en daardoor niet echt gunstig; de speakers loskoppelen van de bestaande versterker en rechtstreeks bedraden naar en dan aansluiten op de Witson...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...