Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey,

Ik zou graag de luchtfilter vervangen van mijn kia rio uit 09/2011. Dit om een mooier geluid te creeëren. Graag zou ik een K&N filter willen. Maar deze bestaat jammer genoef niet op maat van de rio. Heeft er iemand een idee welke universele lichtfilter van K&N ik best neem? Of al evaringen met andere sportfilters?

Alvast bedankt :wink:

Geplaatst

filterhuis van de 1.6 er op zetten dan past het k&n lucht filter wel  :-)  :-)

Heeft de kia dan een 1.6?:P en waar kan ik deze vinden, zowel filterhuis als de k&n? He je soms linkjes naar de exacte onderdelen?

Geplaatst

Heeft de kia dan een 1.6? :P en waar kan ik deze vinden, zowel filterhuis als de k&n? He je soms linkjes naar de exacte onderdelen?

zal even kijken of ik mijn boodschappen lijstje nog kan vinden 

• Like 1
Geplaatst

Als je een aanpassing doet in de inlaathapper en niets aan de uitlaat! Moet dan niet het motormanagement niet aangepast worden?

Geplaatst

Hey,

Ik zou graag de luchtfilter vervangen van mijn kia rio uit 09/2011. Dit om een mooier geluid te creeëren. Graag zou ik een K&N filter willen. Maar deze bestaat jammer genoef niet op maat van de rio. Heeft er iemand een idee welke universele lichtfilter van K&N ik best neem? Of al evaringen met andere sportfilters?

Alvast bedankt :wink:

Hoi,

Ik heb een Green storm filter erop zitten heel mooi geluid en lekker makkelijk bovenste gedeelte van je luchtfilter eraf halen en je legt de green filter er boven op en maak hem vast.

• 1 jaar later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Merk je echt verschil is kracht? Zuipt ie ook meer benzine? (lijkt mij wel, maar goed vraag het gewoon)

Geplaatst

Oke duidelijk, en dat sportieve geluid (zag wat YT filmpjes van Green Wind)? Want dat wil ik dus echt niet...Niet in een Kia Rio in ieder geval..

Geplaatst

Dank je lourens. Ga de site bezoeken

graag gedaan, kleine moeite ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...