Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal.

Mijn naam is Jochem en ben sinds afgelopen weekend trotse eigenaar van een Kia Picanto 1.0 Design Edition uit 2013.

Ik was erg tevreden over de rij-prestaties van de auto. Het enige minpuntje waar ik tegenaan liep was de kwaliteit van de geluidsinstallatie. Door wat googelen kwam ik op dit forum terecht. Meteen maar even aangemeld nu ik ook bij de Kia Club hoor :-) Ik lees in ieder geval veel goede berichten over de "Pimpmasters" en ga daar binnenkort maar eens contact mee opnemen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Jochem,

Welkom hier! Ja, de kwaliteit van de Picanto-geluidsinstallatie…. Zoals je intussen hebt gezien zijn daar op dit forum

al kilometers tekst over afgescheiden. Maar er is hoop.

Geplaatst

Hahaha. Idd erg veel info. Ben er wel al uit dat er zeer binnenkort een ingebouwd navigatiesysteem in gaat komen en waarschijnlijk wat betere boxen. Alleen eerst maar weer even sparen na de aanschaf van de auto :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bedankt voor de welkom. Ik ben Julio en ben sinds januari eigenaar van een KIA Picanto CVVT 1.0 comfort Bj Nov 2012. En na het googelen kwam ik hier terecht en ben nu ook een lid.

Ik ga toevallig naar een hifi zaak vandaag om te kijken wat voor opties ik allemaal heb voor mijn audio installatie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...