16_v Geplaatst 12 Maart, 2009 Geplaatst 12 Maart, 2009 (aangepast) hierbij gelijk wat foto's van mijn auto. net in bezit. . . audio . auto verlagen 4cm voor . na . nieuwe achterdemper enigste sportdemper uit duitsland gehaald . voorlip op de bumper gemonteerd tevens me oude velgen. . me nieuwe velgen . . en me motor een 1.8 t8d . moet nog meer foto's maken me uitlaat zit er nu ook onder en heb nu een cold air intake gemaakt dubbele open lucht filter achter me grill. meer foto's komen nog. verdere plannen ramen tinten side skirts turbo blok bouwen turbo druk wordt 0,2 bar is niet veel weet ik maar het moet heel blijven. mistlampen nog monteren. 13 Maart, 2009 aangepast door El-Rio-Grande Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 13 Maart, 2009 Geplaatst 13 Maart, 2009 Nice ride!! Je hebt er al een hele berg aan versleuteld zie ik! Het ziet er goed, h Quote
Tazteam Geplaatst 13 Maart, 2009 Geplaatst 13 Maart, 2009 Wauw, dat is een mooie auto. Die velgen staan echt schitterend onder je ride. Tis toch een model die je niet vaak ziet, ben er maar zuinig op. Succes verder. Philip Quote
16_v Geplaatst 14 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2009 ben weer bezig geweest me uitlaat zit er onder. ben begonnen aan me grill embleem verwijdert deze zat er in met embleem donor grill eind resultaat en me open luchtfilters netjes achter me grill verstopt Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 14 Maart, 2009 Geplaatst 14 Maart, 2009 Zodan! Goed bezig! Ziet er netjes uit. Waarom eigenlijk 2 openlucht filters en waarom achter de grille? Groeten, Peter Quote
16_v Geplaatst 14 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2009 ik wil altijd iets unieks hebben anders is het altijd maar het zelfde. Quote
16_v Geplaatst 14 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2009 waarom achter de grill koude lucht betere verbranding in je cilinders betere reactie op je gaspedaal:clown: Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 14 Maart, 2009 Geplaatst 14 Maart, 2009 waarom achter de grill koude lucht betere verbranding in je cilinders betere reactie op je gaspedaal:clown: Merk je dat verschil van het gaspedaal echt z Quote
16_v Geplaatst 14 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2009 ja zeker in het begin was alles nog standaard kwa luchtfilter. nu heb ik een buis van een diameter van 7cm van luchtfilter tot gasklep stroomt er meer lucht door heen en de filters die ik heb zijn spongefilters laten ook meer lucht door dan katoenen filters als origineel. een goede cold air intake kan al 5 pk er bij winnen en een lagere brandstof verbruik omdat je cilinders beter gevuld wordt met lucht. Quote
bambix Geplaatst 14 Maart, 2009 Geplaatst 14 Maart, 2009 Knap werk en al wat zelf gedaan wordt kan ik nog meer appreci Quote
Alex VB Geplaatst 15 Maart, 2009 Geplaatst 15 Maart, 2009 Ziet er goed uit.. Ik vermoed dat dit het nog niet is.. Alweer een auto om te bewonderen op 25 april. Als het zo doorgaat hebben we ipv een "poetscursus" voor KIA auto's een bewonderdag voor KIA's. Quote
Tazteam Geplaatst 15 Maart, 2009 Geplaatst 15 Maart, 2009 Ziet er zeer netjes uit, zo'n aangepaste gril. Wel heel erg gewaagd om dit te doen, maar het resultaat is verbluffend. Zo zie toch maar dat met een klein beetje knutselen, een auto een compleet ander gezicht gaat krijgen. Over die 2 luchtfilters: super, had ik ook in gedachte, alles had ik al in gereedheid, alleen het 2e filter paste niet onder de kap:dots: Ben zeer benieuwd naar de volgende stap. Succes en tot de 25e. Philip Quote
16_v Geplaatst 19 Maart, 2009 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2009 effe een update. heb even me gasklep aan gepakt. en nog even me motorruimte schoon gemaakt. nog even een foto van me andere twee clarussen. en donorauto. owja versnellings pook opgefrist. Quote
Gast Daiz Geplaatst 20 Maart, 2009 Geplaatst 20 Maart, 2009 Hahahhahh VET die versnellingspook :D Echt iets voor mij een dobbelsteen hahahahah Ben er namelijk gek van en vlammentjes Schakelt dat dan wel gemakkelijk? Gr Daiz Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 16 Juni, 2009 Geplaatst 16 Juni, 2009 Hoe is het nu met het Clarus project?? Nog nieuws?? Groeten, Peter Quote
16_v Geplaatst 16 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2009 ben nog bezig heb nu momenteel me ramen geblindeerd achter elek.ramen geplaatst en deurpanelen van een 2.0l clarus zijn weer net anders.foto's volgen nog. turbodruk meter geplaatst en een air-fuel ratio meter. en me voor sport schokbrekers zijn besteld. zal zo snel mogelijk foto's plaatsen Quote
16_v Geplaatst 22 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2009 een update hoe het er voor staat met me auto. heb me ramen laten blinderen rondom. en nieuwe schokdempers voor lekker laag Quote
scorpioshuma Geplaatst 22 Juli, 2009 Geplaatst 22 Juli, 2009 Ziet er netjes uit hoor, toppie !! Ook die 1st gen Shuma trouwens erachter Groetjes, Dave Quote
brouwer2001 Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 goed bezig 16 v, ik denk dat er vele zich zullen afvragen wat voor merk en type de auto zal zijn. ziet er strak uit. gr ronald Quote
Relena Geplaatst 23 Juli, 2009 Geplaatst 23 Juli, 2009 De echte liefhebbers houden hiervan. Nog lekker ambachtelijk handwerk. Mooi dat je ons laat delen en meebeleven. Zal de vorderingen blijven volgen. Groetjes, Relena Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 Juli, 2009 Geplaatst 25 Juli, 2009 Hoi 16V, Goed bezig, ziet er weer top uit..! Motiveert anderen om weer bezig te gaan... (anderen, zoals ik zelf ) Zie dat jouw breedstralers dezelfde xenon blauwe kleur hebben als de koplampen. Hoe heb je dit gedaan?? Ik ben zelf nog op zoek naar Xenon look of gewoon Xenon licht voor de breedstralers... Groetjes, Peter Quote
brouwer2001 Geplaatst 26 Juli, 2009 Geplaatst 26 Juli, 2009 ik ben ze wel eens tegen gekomen op marktplaats speciaal voor de schijnwerpers. deze kunnen niet gebruikt worden als orgineel xenon licht maar hebben wel de juiste uitstraling. gr ronald Quote
16_v Geplaatst 26 Juli, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2009 de mistlampen zaten eerst gewoon lampen in. ik heb er stadslicht fittingen er in gemaakt en led lampjes. de zelfde als me koplamp. Quote
16_v Geplaatst 17 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2010 hallo mensen heb al een tijdje niks van me auto laten zien of gezegd maare hier een kleine sneak preview voor 16mei dan kan je hem bewonderen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.