Jump to content

Sportage autoradio slechte ontvangst

hans1955

Recommended Posts

Ik heb een sportage uit 2009, en mijn ontvangst is ook bagger. Kan wel ontvangen maar kraakt soms. Heb toch een gloednieuwe pioneer F-900BT erin. Mss iets van een antenne booster ertussen?

Een antennebooster is hiervoor geen oplossing denk ik. Die versterkt namelijk alle signalen dus ook ruis e.d.

Als je kabel dus beschadigd is met als gevolg verstoorde ontvangst, maak je het mijns inziens juist erger door er een signaal versterker tussen te zetten..

Kabelbreuk lijkt mij het meest waarschijnlijke en dan is er eigenlijk maar 1 goede oplossing: Kabel vervangen...

Geen idee wat dat kost, maar dat zal nooit zoveel kosten als een nieuwe radio kopen en erachter komen dat het niet opgelost is.

Wellicht een idee om de kabel te 'kopen' onder voorbehoud dat de koop pas definitief is als het probleem opgelost is??

Weet niet of ze daar in mee gaan, maar mij lijkt dat ze daar niet zo'n mega groot probleem van maken..

Groeten,

Peter

• 2 weeks later...