Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Ik ben Rico47, heb me vandaag aangemeld bij deze club omdat het me een goed en leuk idee leek.

Ben 67 jaar, al een paar jaar gepensioneerd en samen met mijn vrouw geniet ik  nu van het mooie leven na vorig jaar een behoorlijk zwaar jaar (qua gezondheid) te hebben meegemaakt.

Sinds 2 weken rijden we in een Kia Picanto 1.2, cvvt comfort Pack 2011 na in veel verschillende auto's te hebben gereden; de laatste was een Ford Fusion uit 2003. Kia is me niet onbekend omdat mijn dochter en haar partner allebei  al een paar jaar naar tevredenheid in een Kia rijden.

Omdat de Ford Fusion meer dan 115.00 km op de teller had staan, begonnen de onderhoudskosten de laatste 3 jaar flink op te lopen.
Een maandje geleden zijn we op ons gemak eens gaan rondkijken naar een ander, kleiner en zuiniger auto.

Het Motorhuis had deze mooie Picanto in de aanbieding tegen een leuke prijs en met een mooie inruilprijs voor de Fusion.

Bovendien ligt het Motorhuis ca. 3 km van ons appartement en beschikt men bij onderhouds- en/of reparatiebeurten over een thuisbreng en ophaalservice. Prima dus!
We vonden het allebei een heel leuk autootje, prima geschikt voor ons en na een uitgebreide proefrit en verschillende goede gesprekken met de verkoopadviseur besloten we de Picanto te kopen.
Tot aan vandaag hebben we daar absoluut geen spijt van!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...