frankydb Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 hallo even een vraagje mijn vorige auto kia cerato had verlichting in de deur onderaan op mijn sportage zit ook een verlichtingskapje maar die is rood ( op mijn cerato was die wit ) nu mijn vraag is dat verlichting of niet die branden niet als ik mijn deur open heb al in de handleiding gelezen niets gevonden iemand een idee groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Het is mij nog niet opgevallen, maar zal morgenochtend gelijk ff kijken of het brand of niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBubbels Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Hallo, sinds januari 2009 bezitter van een sportage en .... jawel ook een rood kapje onderin de deur en deze brand ook niet wel is er een mogelijkheid om de kabelboom (die in de deur verstopt zit) te connecten in de deur en dan een lampje erin te doen, volgens mij zitten deze standaard op de duurdere series en /of Sorento's. even bij de dealer langs en je weet het . bubbels hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankydb Posted April 20, 2009 Author Share Posted April 20, 2009 ok bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankd Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Mischien een late reaktie, maar op onze sportage executive uit 2006 branden deze lampen wel als de deur open is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hans2601 Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 (edited) hallo, ik heb sinds vrijdag ook een nieuwe sportage en mijn deuren hebben ook deze rode kapjes,heb je inmiddels al uitgevonden of er kabels in zitten ik zou het wel leuk vinden als ze het zouden doen. alvast bedankt, groeten hans2601 Edited September 22, 2009 by hans2601 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Hans van harte natuurlijk. Nieuwe ride. Bij mij doen die lampjes het ook niet (Sp-Extra). We zijn hier dol op foto's dus laat maar zien die nieuwe sjees. grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hans2601 Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 bedankt voor je reaktie de foto,s komen zsm groeten hans2601 Hans van harte natuurlijk.Nieuwe ride. Bij mij doen die lampjes het ook niet (Sp-Extra). We zijn hier dol op foto's dus laat maar zien die nieuwe sjees. grtz Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 M'n sportage gaat woensdag terug voor het dashboard herstelwerk, zal gelijk eens navraag doen of ze dat kunnen aansluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hans2601 Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 oke ben benieuwd als het lukt probeer ik het ook M'n sportage gaat woensdag terug voor het dashboard herstelwerk, zal gelijk eens navraag doen of ze dat kunnen aansluiten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 oke ben benieuwd als het lukt probeer ik het ook Ik heb net dus m'n Sportage afgeleverd bij de dealer voor het herstelwerk van het dashboard, middenconsole vervangen, stoelframe na laten kijken enz. En gelijk even gevraagd over de verlichting in de deur. Om een kort antwoord te geven. Wil je er verlichting in dan moet er een kabel getrokken worden. Het is nu dus loos. Groeten, Ursin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hans2601 Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 jammer!! hoop werk voor twee lampjes toch bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchdragon Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 jammer!! hoop werk voor twee lampjes toch bedankt. Ik dacht precies hetzelfde Hans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artronic Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Ik dacht precies hetzelfde Hans. Jammer je hebt het oude middenconsole zeker niet meer? Mijn vergrendeling is gebroken waar je je armsteun mee vast klikt,heb auto gekregen van een collega die niet meer bij ons werkt Kia gevraagd hebben alleen complete console??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted September 24, 2011 Share Posted September 24, 2011 Mijn Sportage (II) heeft dus verlichting in de deur, kan handig zijn met het uitstappen in het donker. En inderdaad, zit een half rood/wit kapje op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Kan nu een foto plaatsen van dat lampje in de voordeur (links en rechts) achter zit dat niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 boffert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 boffert. Soms heb je mazzel..... Als de lampjes er niet hadden geweest, had ik ze niet gemist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R@oul Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 Dag Wim, Als ze er bij mij niet in hadden gezeten dan had ik deze auto niet gekocht. Overigens is het heel vreemd waarom deze niet op de achterdeuren zitten en op de achterklep, is wel zo veilig Groeten, R@oul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts