Jump to content

deur verlichting

frankydb

Recommended Posts

hallo even een vraagje mijn vorige auto kia cerato had verlichting in de deur onderaan op mijn sportage zit ook een verlichtingskapje maar die is rood ( op mijn cerato was die wit ) nu mijn vraag is dat verlichting of niet die branden niet als ik mijn deur open heb al in de handleiding gelezen niets gevonden iemand een idee

groeten

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hallo, sinds januari 2009 bezitter van een sportage en .... jawel ook een rood kapje onderin de deur en deze brand ook niet wel is er een mogelijkheid om de kabelboom (die in de deur verstopt zit) te connecten in de deur en dan een lampje erin te doen, volgens mij zitten deze standaard op de duurdere series en /of Sorento's. even bij de dealer langs en je weet het .

bubbels

hans

• 4 months later...
  • 2 weeks later...

hallo, ik heb sinds vrijdag ook een nieuwe sportage en mijn deuren hebben ook deze rode kapjes,heb je inmiddels al uitgevonden of er kabels in zitten ik zou het wel leuk vinden als ze het zouden doen.

alvast bedankt, groeten hans2601

Edited by hans2601

oke ben benieuwd als het lukt probeer ik het ook

Ik heb net dus m'n Sportage afgeleverd bij de dealer voor het herstelwerk van het dashboard, middenconsole vervangen, stoelframe na laten kijken enz.

En gelijk even gevraagd over de verlichting in de deur. Om een kort antwoord te geven. Wil je er verlichting in dan moet er een kabel getrokken worden. Het is nu dus loos.

Groeten,

Ursin

• 1 year later...

Ik dacht precies hetzelfde Hans.

Jammer je hebt het oude middenconsole zeker niet meer?

Mijn vergrendeling is gebroken waar je je armsteun mee vast klikt,heb auto gekregen van een collega die niet meer bij ons werkt

Kia gevraagd hebben alleen complete console???

• 4 months later...
  • 1 year later...