Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn pa kocht in januari 2015 een Kia picanto.Nu is dit het enigste model van Kia met een Pioneer navigatie.

Het is kaartversie 0.5000. Kan iemand mij vertellen van welk jaartal deze kaart is ?.

En of dit de laatste update is ?.

Van Pioneer zelf krijg ik geen duidelijk antwoord. Ik weet dat er in juni een nieuwe update is.

Maar zou graag weten van welk jaar deze kaart is?

Geplaatst

Ik heb op die van mij in 2014 de nieuwste kaarten gezet.

Als je in 2015 een nieuwe koopt,neem ik aan dat die ook de kaarten van 2014 heeft.

Heb mijn Pica in aug. 2013 gekocht,de Pioneer had toen kaarten van 2011 en die waren al duidelijk aan vervanging toe.

Geplaatst

Dit zijn de nieuwsten. Via "mijn pioneer". Even aanmelden, inloggen en je systeem registreren. Via de micro-sd-kaart kun je de unit updaten. Zowel kaarten als firmware.

http://www.pioneer.eu/nl/products/archive/AVIC-F550BT/media.html

(Als het de AVIC-F550BT is, uiteraard. Maar volgens mij is dat zo ongeveer de enige Pioneer die in de Picanto is ingebouwd)

Geplaatst

Mijn Pica Business-line Navigator uit december 2014 heeft de Pioneer F8430BT als navigatie.

• 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...