oordop Geplaatst 10 Juli, 2015 Geplaatst 10 Juli, 2015 Hoi Hoi, Sinds december trotse eigenaar van een Rio (2012) Sinds kort ervaar ik wel wat problemen, hopend dat jullie mij kunnen helpen. Bij lage toerental happert de auto, dit is alleen in versnelling 1. ook in z'n achteruit happert de auto bij het optrekken van de koppeling. Bougies waren het probleem volgens de Kia dealer. Alle 4 laten vervangen maar probleem blijft bestaan. iemand enig idee wat het kan zijn? Quote
Remko .me Geplaatst 10 Juli, 2015 Geplaatst 10 Juli, 2015 eigenschap van de auto, vrees ik?Je leert ermee 'werken'. Anders je koppeling laten controleren. Quote
oordop Geplaatst 10 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2015 eigenschap van de auto, vrees ik? Je leert ermee 'werken'. Anders je koppeling laten controleren. Dank voor je reactie! Auto was hiervoor nooit zo, ervaar het probleem sinds 1 maandje. Met de koppeling nooit problemen gehad, zou de koppeling het probleem kunnen zijn? Quote
kia_21 Geplaatst 10 Juli, 2015 Geplaatst 10 Juli, 2015 Koppelingsplaten misschien? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
oordop Geplaatst 10 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2015 heeft dus niks met de luchtfilter of andere filters te maken? hoe kan ik controleren of het aan de koppeling ligt? is hier een truckje voor om te zien of koppelingsplaten kapot is? Quote
oordop Geplaatst 11 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2015 mijn hele auto trilt dan he, heb er alleen last van als de auto in 1 staat of achteruit, schakelt voor de rest perfect Quote
Nieles Geplaatst 11 Juli, 2015 Geplaatst 11 Juli, 2015 als het niet stationair is zou ik naar je koppelingsplaten gaan laten nakijken Quote
oordop Geplaatst 11 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2015 Net ff koppelingplaten getest, uit onderzoek blijft dat de koppeling gewoon ok is. Heb de auto in z'n 3 gezet en koppeling opgetrokken, auto ging vrijwel direct uit Quote
mopet Geplaatst 16 September, 2015 Geplaatst 16 September, 2015 Ik heb exact hetzelfde probleem. De koppeling is nu zelfs vervangen maar ook dit bied geen oplossing voor dit probleem. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.