ivoo Geplaatst 20 Juli, 2015 Geplaatst 20 Juli, 2015 Hallo ik ben Ivo (31 Jaar), Ik heb sinds 3 weken mijn Kia Rio 1.2 CVVT Super Pack 2013 hier voor een Kia Picanto 1.0 Comfort/Exterior/Style Pack 2011 Stapje groter stapje luxer stapje sterker. Heb altijd fijn gereden in de Picanto geen problemen mee gehad. Maar we waren toen aan iets meer auto en 5 deuren is toch wel erg handig. Ben nu op onderzoek uit hoe ik mijn navigatie het voordeligst kan laten updaten. De Pioneer Avic F940BT. En ik heb een achteruit rij camera besteld voor in mijn kenteken verlichting deze ga ik samen met een van me collega's installeren. Ook zoek ik nog naar het klokje wat de fotoframe kan vervangen. Toen ik hier naar aan het zoeken was kwam ik op dit forum. En hier vond ik allemaal nuttige informatie. Dus zal hier nog wel even blijven. Groet Ivo Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 20 Juli, 2015 Geplaatst 20 Juli, 2015 Hallo ivo, Veel.plezier en veilige KM in je "nieuwe" Rio. Naar dat klokje voor het fotoframe zijn wel meer forumleden inclusief ikzelf op zoek. Quote
ivoo Geplaatst 21 Juli, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 Juli, 2015 vandaag kwam me camera binnen Nu de rest nog even daar mag me collega mooi bij helpen.. Quote
arjan gt Geplaatst 24 Juli, 2015 Geplaatst 24 Juli, 2015 Welkom op het forum Ivo. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.