kialovers Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 (edited) Klopt het dat bij de C-eed S Wagon ISG 1.4. de Michelin banden die standaard geleverd worden met 195-65-R15-H op stalen velg. Dat het door de ISG niet mogelijk is om er iets bredere banden (zelfde velg) 205-60-R-15-H onder te zetten Edited March 25, 2009 by kialovers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Waarom zou dit niet mogelijk zijn?? Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Het enige probleem wat ik voorzie is dat je km teller (snelheidsmeter) gaat afwijken. Je gaat immers een lager profiel band monteren, en daardoor wordt de omloop kleiner=tellerafwijking. Hoeveel dat is, weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NielsH Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Teller afwijking zal meevallen. 195 - 65 en 205 - 60 hebben ongeveer dezelfde wanghoogte, 65 en 60 staat voor percentage van de breedte van de band. Maar de fifteen wordt toch geleverd met 16" velgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk.W Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 kijk hier, dan weet je wat de afwijking kan zijn. TECHNIEK - BANDENMAAT / TELLERAFWIJKING en, Tire size calculator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Henk, Dank voor deze link, erg bruikbaar en heeft mij vanmorgen al wat antwoorden gegeven over mijn teller versus banden / wielen.. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kialovers Posted March 26, 2009 Author Share Posted March 26, 2009 Een prachtige link Henk, maar ik ben er onder tussen achter via KIA importeur in Vianen dat iets bredere banden dan 195-65-R15H met de stalen bestaande standaard velg 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avatar Posted March 26, 2009 Share Posted March 26, 2009 Nu nog even afwachten wanneer mijn Kia geleverd wordt? 2 weken terug besteld, zou binnen deze 2 weken geleverd worden, kom net van de dealer vandaan, vorige week donderdag stond deze op transport, nu 1 week later nog steeds op Transport volgens de dealer? Mijn kia cee'd sw zou 31 maart geleverd worden maar dat gaat in elk geval niet door vanwege de surceance/faillisementvan Kroymans, de importeur van Kia. Als jouw Kia ook nog bij de importeur mag je in elk geval ook rekenen op een goede vertraging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kialovers Posted March 27, 2009 Author Share Posted March 27, 2009 (edited) Bewindvoerders Kroymans vragen faillissement aan 26 03 2009 Met dichtgedraaide geldkranen, grote aantallen onverkochte auto’s en geen toekomstperspectieven hebben de bewindvoerders van Kroymans Import Europe BV laten weten dat volgende week de surseance van betaling wordt omgezet in een faillissement. Daardoor eindigen alle contracten met GM-dealers en mag GM Europe het verder zelf uitzoeken. Misschien dat GM Europe onderdelen uit de failliete inboedel koopt. Uit publicaties blijkt dat er ook nog een contract zou zijn met GM Corporation (USA). De waarde daarvan is natuurlijk nihil. Met een faillissement houdt alles op. Zestig man personeel zal een andere baan moeten zoeken Edited March 27, 2009 by kialovers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Bewindvoerders Kroymans vragen faillissement aan26 03 2009 Met dichtgedraaide geldkranen, grote aantallen onverkochte auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts