trachycarpus Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 2 batterijtjes laten vervangen in mijn contactsleutels van mijn kia sportage ...28.50€ , is dit normaal ?? Quote
Wimis on Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Oeps.............. nee, vind ik niet normaal ! En daarom doe ik dat zelf Quote
Ysie Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Op YouTube staat perfect hoe je het moet doen. 2 min werk en 5€ maximum voor de batterij. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
trachycarpus Geplaatst 22 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2015 Oeps.............. nee, vind ik niet normaal ! En daarom doe ik dat zelf Ja ok , begrijp ik wel, maar is dit dan een reden om zo schandalig véél te vragen? Quote
Wimis on Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Ja ok , begrijp ik wel, maar is dit dan een reden om zo schandalig véél te vragen? Ze zullen wel gezegd hebben: De 2 batterijen vervangen en daarna in leren of 1 of andere K-smoes Nee zo'n vraagprijs (kostprijs) gaat nergens over! Quote
bigwade Geplaatst 22 September, 2015 Geplaatst 22 September, 2015 Het zal aan de dealer liggen. Bij onze Joendaai was ik alleen batterij kosten kwijt, idd ca 5eu p/st. bij de dealer. Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 Sorry maar als je de tijd gaat berekenen snap ik dat het zo veel kost. Dat neemt niet weg dat het te veel geld is voor een batterij en moeten ze zichzelf afvragen of dit bedrag in verhouding staat. Maar de tijd voor monteren etc. in commerciële minuten snap ik dan wel, had denk ik als klant wel gewaardeerd als er een commerciële verhandelbaar tarief was aangehouden. en dat 28,50 iets te veel van het goede is. Quote
trachycarpus Geplaatst 23 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2015 Sorry maar als je de tijd gaat berekenen snap ik dat het zo veel kost. Dat neemt niet weg dat het te veel geld is voor een batterij en moeten ze zichzelf afvragen of dit bedrag in verhouding staat. Maar de tijd voor monteren etc. in commerciële minuten snap ik dan wel, had denk ik als klant wel gewaardeerd als er een commerciële verhandelbaar tarief was aangehouden. en dat 28,50 iets te veel van het goede is. Tijd zeg je...5minuten moet toch ruimschoots lukken hé voor 2 batterijtjes te plaatsen...graag even jou berekening !? 1 Quote
Lique Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 Heb je er bij die tent ook wat van gezegd? Zo ja, hoe verklaarden hun die kosten, of heb je een gespecificeerde nota meegekregen? Quote
Lique Geplaatst 23 September, 2015 Geplaatst 23 September, 2015 Even rekenen...28,50 minus de 21% btw, kom je op iets van €22,- minus €10 a voor de batterijtjes, blijft er €12. over voor het erin zetten. Er zijn duurdere deurklinken zeg ik dan maar ooit bij de BMW dealer vroegen ze voor hetzelfde geintje 85 gulden. Gelukkig had ik vooraf gevraagd wat ze ervoor rekenden en heb ik ze verder een prettige dag gewenst. Uiteraard was het leuk geweest als ze dat inzetten als service hadden weggeschreven, maar zo werkt het helaas niet bij iedere garage. Ik reken dan ook altijd op 0 service en laat me dan soms positief verrassen. Verwacht niks, dan kan het alleen maar meevallen Quote
trachycarpus Geplaatst 23 September, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2015 Heb je er bij die tent ook wat van gezegd? Zo ja, hoe verklaarden hun die kosten, of heb je een gespecificeerde nota meegekregen? Kreeg inderdaad een nota thuisgestuurd, factuur dus...0.25Uur 52,48€ /Uur arbeidsloon 13,12€ + 5,30x2= 10,60€ batterijtjes + btw 4,98€ = 28,70€ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.